Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte att skruva in kronan.Lekparksklockan och jag![]()
![]()
Glöm inte att skruva in kronan.![]()
Den gör sig riktigt bra på gummi!Lekparksklockan och jag![]()
![]()
Glad med dig ,fick nyss veta att min kommmmmmer i nästa vecka lååååång väntan!
Mycket snygg!ute på altanen i det underbara vädret.
![]()
Ser bra ut! Har klämt på den gamla Pelagosen, kvalitetskänslan är hög men titanet gör den för lätt. Ska klämma igen.
Mums! Slut på meddelandet.
Skruva in kronan för guds skullLekparksklockan och jag![]()
![]()
Tack för fina bilder!Här kommer lite bilder på de blåa bröderna - Får följa upp med lite mer med länken på under morgondagen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VILL HA!!!Här kommer lite bilder på de blåa bröderna - Får följa upp med lite mer med länken på under morgondagen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skruva in kronan för guds skull![]()
Fick lite ångestHaha fixat!
Många har frågor som jag tycker besvaras bra i denna text ok?Varför ett frågetecken?
De läder bandet från B&S jag postade några sidor bakåt tyckte jag var riktigt snyggt men jag har inte slagit till ännu. Är också intresserad av något läder natoNån som har tips på band som passar BBB? Länken är given och nato i alla dess former och färger vet jag att det funkar. Vad finns mer? Vilken nyans av läder? Vintage stil? Ge mig lite inspiration om du har.![]()
Haha ok då är jag med![]()
Ja, riktigt snygg bild och ser onekligen ut att funka fint ihop.De läder bandet från B&S jag postade några sidor bakåt tyckte jag var riktigt snyggt men jag har inte slagit till ännu. Är också intresserad av något läder nato