Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som en smäck!
Har ju inte ens skickat upp nån bild på mina nya, härliga tudor inser jag nu.
Tillåt mig presentera:
![]()
Klockvärldens egen Chuck Norris, the lone Ranger. Fyfan vilket härligt nato.
Nu får min Pelagos vandra vidare.Har blivit utkonkurrerad av en sub! Ref 79090 från -92.
![]()
Grattis svincool! Vill kalla den för nya smurf, har du testat gummit än?Hej!
Paketöppning finns i paketöppningstråden,men jag tänkte lägga lite bilder här med.
Den nya Tudor pelagos i blått.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kommer mera om några dagar.
Hur mycket väger den ??Hej!
Paketöppning finns i paketöppningstråden,men jag tänkte lägga lite bilder här med.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har tyvärr ingen våg,men den är ingen lättviktsklocka absolut ingen känsla av rassel eller att det inte skulle vara kvalitet tvärtom väldigt gedigen kvalitetskännsla.Hur mycket väger den ??
Kvaliteten betvivlar jag inte alls, är däremot skeptisk till titan !Har tyvärr ingen våg,men den är ingen lättviktsklocka absolut ingen känsla av rassel eller att det inte skulle vara kvalitet tvärtom väldigt gedigen kvalitetskännsla.
Jag var lite rädd för det med de titan-klockor jag såg på 70 -80 talet var ingen höjdare,men jag tror att titan har utvecklats de senaste årtiondet till ett mer gediget materialKvaliteten betvivlar jag inte alls, är däremot skeptisk till titan !
Hittade en källa som sade ca 170g (jämfört med Sub-C ca 201g). Jag sade ju att den inte var så mkt lättare än Sub-CHur mycket väger den ??
Men haha, seriöst... Jag vill veta![]()
Fel. SubC väger närmare mot 150gr. Har tagit 3 av länkbitar och väger exakt 150gr. En länkbit kan inte väga över 10gr gissar jag på.Hittade en källa som sade ca 170g (jämfört med Sub-C ca 201g). Jag sade ju att den inte var så mkt lättare än Sub-C![]()
Se ovan.Hur mycket väger den ??
Men haha, seriöst... Jag vill veta![]()
Snyggt! Min hälsarHej!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur menar du att materialet har förändrats? Titan är ett grundämne.Jag var lite rädd för det med de titan-klockor jag såg på 70 -80 talet var ingen höjdare,men jag tror att titan har utvecklats de senaste årtiondet till ett mer gediget material
Hur menar du att materialet har förändrats? Titan är ett grundämne.![]()
Hej Yonsson bra fråga!Hur menar du att materialet har förändrats? Titan är ett grundämne.![]()
Mycket snygg.Dagens Tudor.
![]()
vad har du för ref på den skönheten?Dagens Tudor.
![]()
Ref nr 7996. Rangern är en djungel... Läs mer i min öppning https://klocksnack.se/threads/tudor-ranger-en-omöjlig-modell.36360/vad har du för ref på den skönheten?
Hehe.Hej Yonsson bra fråga!
Hänvisar gärna till Stab Ein,s inlägg om titan och utvecklad teknik.
VÄNLIGEN FRÅN SOLSKENET.
niiiiceBlåååådor!
![]()