R
Redster
Guest
Eller lägreSkaffa ett jobb med högre lön ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller lägreSkaffa ett jobb med högre lön ???
Funderar fan på't. Lite tvång har aldrig skadatOm hon inte vill så vill hon inte. Ska du ändå tvinga på henne en så får du köpa en till henne. Just saying![]()
Jag tyckte länge att Tudor på sin höjd var en 'fattigmans Rolex'. Som tur är har jag kommit till insikt om att så inte alls är fallet.Om hon inte vill så vill hon inte. Ska du ändå tvinga på henne en så får du köpa en till henne. Just saying![]()
100 % medhåll! Tudor är coolare. Måste få tjejen att fatta baraJag tyckte länge att Tudor på sin höjd var en 'fattigmans Rolex'. Som tur är har jag kommit till insikt om att så inte alls är fallet.
I nuläget anser jag Tudor vara ett mycket roligare märke än Rolex faktiskt.
Hej trodde att vi skulle få se lite mer bilder???Bilder kommer i morgon, landade hemma först nu och ljuset suger.Sorry to keep you waiting.
![]()
Nr 2 landade också, en Blue Bay tillbaka i stallet! Galen Tudor kväll minst sagt.
Mmm hinner fan aldrig med, skyller allt på jobb och familj, those fuckers!![]()
Jag vet livet kommer emellan men var inte ledsen vi vet hur det är!Mmm hinner fan aldrig med, skyller allt på jobb och familj, those fuckers!![]()
Tack för alla grattis - Snabba reflektioner från en handled på cirka 18CM.
Den är svår att fånga bra på bild - Precis som MK1 Pelagosen så är den aningen mer plastig på bild än på handleden.
Den blåa går från intensivt blå till mer matt blå till rejält mörkt blå. Svårt att förklara men känns enormt bra och min stora oro att den skulle vara "felaktigt blå" är nu helt borta. Sitter enormt skönt på länken (enda testade än) - Ser fram emot att köra på det blåa gummit!
Gillart! Kul att variera lite. Ledsnar du, skifta tillbaka. Känns ju alltid lite nytt på något visTestar lite. Vad tycks? Bra eller anus? Jag gillar det!
![]()
![]()
Flyger...Testar lite. Vad tycks? Bra eller anus? Jag gillar det!
![]()
![]()
Jävligt snyggt IMO.Testar lite. Vad tycks? Bra eller anus? Jag gillar det!
![]()
![]()
Fresh!Testar lite. Vad tycks? Bra eller anus? Jag gillar det!
![]()
![]()
Testar lite. Vad tycks? Bra eller anus? Jag gillar det!
![]()
![]()
Snyggt som någon sa att skifta kan göra skillnad/ombyte förnöjer!Testar lite. Vad tycks? Bra eller anus? Jag gillar det!
![]()
![]()
Ser jättebra ut!Testar lite. Vad tycks? Bra eller anus? Jag gillar det!
![]()
![]()
Får jag be om en bild på denna och speedyn bredvid varandra?Så blev det äntligen en TudorInte en sub som jag hade tänkt mig men när den här dök upp så kunde jag inte låta bli. Jakten på en 79090 fortsätter men just nu ska jag bara njuta av denna
![]()
Skitsnyggt!Testar lite. Vad tycks? Bra eller anus? Jag gillar det!
![]()
![]()
Den syns ju inteTestar gummistronken!
![]()