• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Om hon inte vill så vill hon inte. Ska du ändå tvinga på henne en så får du köpa en till henne. Just saying :)
Jag tyckte länge att Tudor på sin höjd var en 'fattigmans Rolex'. Som tur är har jag kommit till insikt om att så inte alls är fallet.
I nuläget anser jag Tudor vara ett mycket roligare märke än Rolex faktiskt.

18 mm NOS Tropic på gammeltudorn. Trots 19 mm mellan luggarna är jag nöjd.
20150923_210727-1.jpg

Tack för alla grattis - Snabba reflektioner från en handled på cirka 18CM.
Den är svår att fånga bra på bild - Precis som MK1 Pelagosen så är den aningen mer plastig på bild än på handleden.

Den blåa går från intensivt blå till mer matt blå till rejält mörkt blå. Svårt att förklara men känns enormt bra och min stora oro att den skulle vara "felaktigt blå" är nu helt borta. Sitter enormt skönt på länken (enda testade än) - Ser fram emot att köra på det blåa gummit!

Några nya intryck efter ytterligare några dagars ägande (och, förmodar jag, användande)? Testat blå gummit?

Tillbaka
Topp