Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är överjävligt cool!Dagens Tudor.
![]()
Tack.Den där är överjävligt cool!
Bjuder på lite mer blått dåFör mycket blått i tråden just nuFår balansera upp med lite svart o vitt
![]()
Ref 79090
Bjuder på ytterligare blått![]()
Bjuder på lite mer blått då![]()
Grattis! Bra köpt
Har nu tittat på denna bild flera gånger, men blir lika chockad varje gång... Habegäret är fan bisarrtBlåååådor!
![]()
Hehe de e bara till och köpa! Växer på mig hela tidenHar nu tittat på denna bild flera gånger, men blir lika chockad varje gång... Habegäret är fan bisarrt
Tror på 2,0 tdiFortfarande jobbigt att skriva referensnummer alltså...
En av de blåa är en fejkBlå Tudor-torsdag... passaten är också blå FYI
![]()
Blå Tudor-torsdag... passaten är också blå FYI
![]()
Välkommen hit! Inte lika mycket knivslagsmål i den här tråden som i Halfhuntertråden du är van vid. Schysst klocka!
Tack!Blev riktigt bra bild.
Man kan ju inte ha allt! HahaEn av de blåa är en fejkgissa vilken?
Sorry kunde inte låta bli, kör själv en Passat diesel av värsta fejkmodell
![]()
Snygg den där på skinn från?En bild på min 9411/1 äter mer och mer handledstid från min Rolex sub, testade nya Pelagosen (25600TB) idag. Den blå färgen om så sjukt mycket bättre än alla bilder jag har kunnat hitta på nätet. Väldigt trevlig, kanske på gränsen för stor för mina tunna handleder dock...time will tell![]()
-76 om jag inte är helt ute och cyklarSnygg den där på skinn från?