Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs! Kul att du äntligen har fått den!! Tog ju sin lilla stundProvar comfort/easy link till BB36.
Funkar klockrent
Minst 300m om du ska ner däri!Born To Dare
Dags att visa att Tudorn är tuffare än Explorern,Born To Dare
Har väntat i över 1 årNajs! Kul att du äntligen har fått den!! Tog ju sin lilla stund
Ja såna här dares vågar jag inte utsätta Explorern förDags att visa att Tudorn är tuffare än Explorern,
Väldigt ny på Tudor, vad innebär easy link?Provar comfort/easy link till BB36.
Funkar klockrent
Höll den?Ja såna här dares vågar jag inte utsätta Explorern för
Väldigt ny på Tudor, vad innebär easy link?
JodåHöll den?
Perfect!! Dock visarna i samma färg som indexens eller index som visarna. 36-37mm e lagomEtt BB36 mellanting hade varit kul.
Ett BB36 mellanting hade varit kul.
Jag har 7 st Tudor och måste säga att alla håller tiden mycket bra.Hur håller era Tudors tiden?
Jag är otroligt imponerad av mina två. Det är Rolexklass rakt av tycker jag. Har jag bara haft tur med mina eller hur upplever ni andra dem?
Håller med. Min GMT håller nära 0 sträcket så länge den sitter på armen. Verkar gå runt 2 sek plus om den är av...vilket inte händer oftaHur håller era Tudors tiden?
Jag är otroligt imponerad av mina två. Det är Rolexklass rakt av tycker jag. Har jag bara haft tur med mina eller hur upplever ni andra dem?
Min BB chrono ligger på drygt +1,5 24h. Min gamla Rolex Submariner höll +3.Hur håller era Tudors tiden?
Hur håller era Tudors tiden?
+1 för min BB36 så den håller tiden bra.Hur håller era Tudors tiden?
Hur håller era Tudors tiden?
Tänkte på dig n vi åkte förbi K-backa i förrgår nästa gång hör jag av mig före så att vi kan ses.+0,5sek på denna rackaren