Tänkte på dig n vi åkte förbi K-backa i förrgår nästa gång hör jag av mig före så att vi kan ses.
Kul att du är i dessa trakter Gör det! Här finns alltid gott kaffe och (klock)snack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte på dig n vi åkte förbi K-backa i förrgår nästa gång hör jag av mig före så att vi kan ses.
Inget officiellt men t ex Steel and Gold motsvarigheten får nu både sitt manufaktur-urverk samt t-fit clasp så nog inte otroligt att även stål versionen får det framöver!Vet inte om det diskuterats tidigare men har Tudor bekräftat att de ska gå över till deras inhouse movement i vanliga BB36 osv? Jag är själv sugen på den med sellita verket men frågan är ju om det blir svårt att få tag på dem i framtiden.
Måste säga att jag själv är lite sugen på att testa denna!Alltså den ser riktigt jävla bra ut
Ja den gör ju det Var riktigt sugen när den presenterades men sen har den fallit lite i glömska. Men nu när den snart verkar komma har suget att testa kommit tillbakaAlltså den ser riktigt jävla bra ut
Måste säga att jag själv är lite sugen på att testa denna!
Ja den gör ju det Var riktigt sugen när den presenterades men sen har den fallit lite i glömska. Men nu när den snart verkar komma har suget att testa kommit tillbaka
Försökte köpa en i Italien, hos en AD som hade flera märken, men det var blankt nej. Gick att lösa för chono24 överpris då den tydligen ”tillhörde” butiken i Rom. Så inte helt lätt att få tag på om man inte åker till Asien där de har många butiker. Stort grattis. Finns en på blocket för 55.Allvar!? Då hade jag en jäkla tur! Gick mest in för att kolla vad dom hade, så börja vi prata om Bronze och jag testade en utställningsklocka.. sen fråga jag om man kunde skriva upp sig, då kontra han med att han kanske hade en in stock.. vilket han hade! Riktigt grymt klocka som sitter som ett smäck på handleden! Nato följde med också!
Om det är någon som behöver brons så skicka mig ett PM.Försökte köpa en i Italien, hos en AD som hade flera märken, men det var blankt nej. Gick att lösa för chono24 överpris då den tydligen ”tillhörde” butiken i Rom. Så inte helt lätt att få tag på om man inte åker till Asien där de har många butiker. Stort grattis. Finns en på blocket för 55.
Har han höjt priset nu? Låg väl på 47,5 nyligen49’ nu grabbar!
Avslutad - Tudor Pelagos FXD M.N 22
50 000kr Tänkte kolla intresset av min Tudor Pelagos FXD. Är främst ute efter ren försäljning. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen. Dock ej under pågående affär. Klockan kommer fullset och i nästa nyskick. Mer bilder skickas vid begäran.klocksnack.se
Undrar vad motiveringen var till höjningen från 47,5 till 49 ?Har han höjt priset nu? Låg väl på 47,5 nyligen
Kanske är ett knept likt elgiganten, först höja för att sedan sänka och kalla det för ”REA”Undrar vad motiveringen var till höjningen från 47,5 till 49 ?
Ja ja den är väl nere på listpris om en månad
Tack! Siktat in mig på FXD som jag hoppas kan komma detta året via AD. ”Köat” sedan nov/dec vilket var strax efter släppet. Och köpt på mig annat undertiden. Inte bra med väntetider, det hinner hända så mycket annatOm det är någon som behöver brons så skicka mig ett PM.
Ja kanske det.Kanske är ett knept likt elgiganten, först höja för att sedan sänka och kalla det för ”REA”
Kvällspromenad
Enligt AD kommer inga fler i år till domBorde inte FXD snart gå att få tag på till list i butik? Vad pratar vi om då? 38k?
Kan bli lite frustrerad på att det är så himla låg tilldelning.Enligt AD kommer inga fler i år till dom