• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Älskar fortfarande min gamla BB.😍
31E2832A-A8DE-4704-B66E-2E4123D7569E.jpeg
Ulriksdals Slott?

Det är ett brott mot mänskligheten att t-fit spännet inte finns tillgängligt för samtliga 58or.
Yes! Enig!
Fick tag på denna busen i Tudor Hamburg idag, mycket nöjd! Riktigt trevlig!!

39A5FBD2-EE1F-451F-8222-B048760FB70C.jpeg
Helt sjukt! Låg precis och försökte övertala frugan här om hur romantiskt det kan vara om vi skulle bila ned en sväng till Hamburg. Måste nog ha en wempe iron walker och då kanske även nya 39mm BB s&g finns inne?! Skulle man kanske kunna få någon krona i ”mängdrabatt”?!
Varken s&g eller wempen lär ju vara några hajpade modeller
Körde du bronsaren i mars?
I typ 5 min 🤣

Se där, inte dåligt! Fick höra 5 års väntetid inom EU när jag ringde runt där i februari😅
Allvar!? Då hade jag en jäkla tur! Gick mest in för att kolla vad dom hade, så börja vi prata om Bronze och jag testade en utställningsklocka.. sen fråga jag om man kunde skriva upp sig, då kontra han med att han kanske hade en in stock.. vilket han hade! Riktigt grymt klocka som sitter som ett smäck på handleden! Nato följde med också!

Tillbaka
Topp