• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

erow

Patek
2-Faktor
Joråsåatte
72CF5EDE-7F87-40D7-ADD7-C04C1B23613B.jpeg
F0C147A7-5D09-4AF7-8B52-8610B8384013.jpeg 5BFA3D37-37A1-430A-94DC-3F8DBB13C134.jpeg 61A68042-9D23-42C3-B1A0-0175631075A4.jpeg
Snyggt 👌
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Som en smäck! 39mm?

Riktigt fin 👌
Tycker den känns relativt diskret ändå för att vara en TT och jag gillar verkligen kontrasten mot den kolsvarta tavlan.
Är det 39mm ?
Korrekt. 39:an. 41 var som väntat alldeles för stor. Den är riktigt bra imho. Och t-fit claspen är ju sinnessjukt bra alltså. Provade även Rangern när jag ändå var inne. Också oerhört mycket bättre irl än på bild/video enligt min mening. Men jag hade inte råd med båda 😉
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Korrekt. 39:an. 41 var som väntat alldeles för stor. Den är riktigt bra imho. Och t-fit claspen är ju sinnessjukt bra alltså. Provade även Rangern när jag ändå var inne. Också oerhört mycket bättre irl än på bild/video enligt min mening. Men jag hade inte råd med båda 😉
Jaså hade dom en Ranger inne som låg och skräpade ? ;)
Ser riktigt bekväm ut på jubilee och det känns med T-fit som en vinnande kombo.
Skulle lätt kunna tänka mig en 36 TT.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jaså hade dom en Ranger inne som låg och skräpade ? ;)
Ser riktigt bekväm ut på jubilee och det känns med T-fit som en vinnande kombo.
Skulle lätt kunna tänka mig en 36 TT.
Yes men dessvärre ingen på länk. Ingen 36mm TT heller 😩 Bara 41mm TT kvar nu

Men däremot fanns det en blå BB58 på länk tillgänglig att plocka ut pronto om någon är sugen.
 

Been

Patek
2-Faktor
Korrekt. 39:an. 41 var som väntat alldeles för stor. Den är riktigt bra imho. Och t-fit claspen är ju sinnessjukt bra alltså. Provade även Rangern när jag ändå var inne. Också oerhört mycket bättre irl än på bild/video enligt min mening. Men jag hade inte råd med båda 😉
Grattis till nya klockan😍
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Grattis till nya klockan😍
Tackar ödmjukast. Jag och @rambo_amadeus sa idag att vi måste ha en ny Tudor gtg snart. Var ju riktigt trevligt och bra uppstyrt sist. Men förhoppningsvis får du chans att se den irl inom kort när du kommer ner
Sören va sjyst! Sitter som en smäck. Wear in good health! :cigar:
Tack. Storleken är riktigt bra imho. Testade ju vanliga BB36 samtidigt vilket är alldeles för litet för mig. Och 41:an är i det här utförandet alldeles för stort. Medans 39:an sitter som en smäck som du säger. Jag är riktigt nöjd 😄
Som Fylking skulle sagt; ”ÄNTLIGEN”! Grattis och skoj att du fock tag på en. 😀
😂 Lite så det kändes faktiskt 😬 Ja riktigt kul att de höll lite på den åt mig och att ingen annan varit inne och tjatat till sig den 😄
Grattis! Och måste säga att den var riktigt, riktigt snygg! 39mm har jag förstått, men hur stor är din omkrets på handleden, om man får fråga?
Tack. Jo, 39mm. Beroende på dagsform drar jag ca 18,5-19cm runtom. Men ”storleken” säger ju inte allt. Jag har väldigt runda handleder så det finns de med mindre omkrets än mig men plattare handleder som bär större klockor bättre än vad jag gör
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Vem är snyggingen i bakgrunden :cool: :p

Grattis än en gång :D Upp med fler wrist shots. Den klockan förtjänar bra ljus. Butiksljuset gör den verkligen inte rättvisa.

@erow Någon ETA på 36an?
Det är min butler 😬
Skämtåsido, riktigt trevligt och skoj att du kom förbi och var lite moraliskt stöd. Ska försöka knäppa lite bilder under dagen. Bara två små problem, mina fotokunskaper är obefintliga och dessutom är det pissväder! Regnar och är kolmörkt ute så man får inte till det där riktigt krispiga dagsljuset. Men jag ska försöka som sagt 👊🏻
 
Topp