Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack vännen. Skönt att du förstårStå på dig! Vuxenmobbing av det värsta slaget.![]()
Inte lätt att vara ödmjuk när man är perfektHar tidigare sökt på ”kurs i ödmjukhet, västerås” utan framgång. Nu har jag dock hittat rätt: https://www.miun.se/kontakt/press/n...etet-startar-nya-distanskurser-i-sjalvdistans
TackOtroligt svagt givetvis, men det är ju därför du har oss![]()
Förstår till fullo då jag också anses perfekt av många, däribland mig självInte lätt att vara ödmjuk när man är perfekt![]()
Grattis . vad tycker du ? visst är det en lyckad pjäs.
- ”Lite väl fort”, det är ju inom kronometernorm?Då får s&g vila lite när det vankas träning för grabben. Har stämt av gången genom toolwatch nu under helgen. 58:an stabil som vanligt. Även om den oförklarligt gått från -0,7 spd till +1,4 spd senaste månaden.
Nya s&g däremot går lite väl fort kan jag tycka. Ligger på +3,7 spd. Men vill samtidigt minnas att när klockan är ny behöver den ”köras” in lite innan man ska säga bu eller bä om gången. Minns inte exakt hur det var med 58:an när den var ny?! Hur har Era Tudors gång varit som nya? Tänker då specifikt på inhouseverket.![]()
![]()
Den är ju fantastisk. Aldrig testat den IRL innan men den är ju ännu bättre än jag trodde.Grattis . vad tycker du ? visst är det en lyckad pjäs.
Jo det är korrekt. Kanske blivit bortskämd med 58:ans tidshållning över åren?! Samt hur ”andra” här beskriver liknande exakthet med endast någon sek diff/dygn på inhouseverken. Men har faktiskt något vagt minne av att det var lite samma med 58:an faktiskt. Att den blev stabilare och mindre diff efter någon månad.- ”Lite väl fort”, det är ju inom kronometernorm?
HahaSå ledsen att du inte fick respons så den får gå?
![]()
Så ledsen att du inte fick respons så den får gå?
![]()
Jo det är korrekt. Kanske blivit bortskämd med 58:ans tidshållning över åren?! Samt hur ”andra” här beskriver liknande exakthet med endast någon sek diff/dygn på inhouseverken. Men har faktiskt något vagt minne av att det var lite samma med 58:an faktiskt. Att den blev stabilare och mindre diff efter någon månad.
HahaNää inte min. Men den där försäljningen förklaras ju väldigt lätt med att det är helt fel storlek. Skulle valt 39:an
Kanske bara jag också men känns lite väl billigt?! 17k under listpriset på en helt ny klocka/model![]()
Kan ju inte vara möjligtOj då, gick den för 16k till slut... Kan det ens vara seriöst? (Visserligen inte den nya modellen med inhouse-verk men ändå...).
Automatiska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Automatiska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Finns en med eta verk sen innanMen vafan är det där för modell egentligen?? Har jag missat helt att det fanns en TT tidigare?? Noterade nu att den där 41:an har smileydialvilket min inte har?!![]()
Där ser manFinns en med eta verk sen innan
Kan ju inte vara möjligt att den gått så billigtOj då, gick den för 16k till slut... Kan det ens vara seriöst? (Visserligen inte den nya modellen med inhouse-verk men ändå...).
Automatiska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Automatiska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Grattis! Den ser ut att sitta som en smäck
Nej det var verkligen någon som fyndade isf - satt själv och hovrade på en bb32 nyligen som jag tänkte ge till damen men givetvis missade slutspurten på, såg sedan att den gick för 12-13’ någonting och DET tyckte jag var billigt men detta kändes nästan orimligt lågtKan ju inte vara möjligt att den gått så billigt![]()
Jadå den ligger hemma och väntar snällt på mig@Limeee Hur går det med bronsaren, är den frtf kvar?![]()
Kanske blir en keeperJadå den ligger hemma och väntar snällt på migSå till helgen ska den bäras igen!
Ja åtminstone så länge jag är bortrestKanske blir en keeper![]()
Tycker det där bandet blev sjukt bra!!