• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Premiär på jobbet idag. Och precis som väntat har inte en enda jävel kommenterat eller ens noterat mitt nyköp! Så jävla kassa och smaklösa kollegor man har… 2FBD7E0B-E557-4205-BC9D-60707A4B95CD.jpeg
Otroligt svagt givetvis, men det är ju därför du har oss :)

Stå på dig! Vuxenmobbing av det värsta slaget. ✊
Tack vännen. Skönt att du förstår
Har tidigare sökt på ”kurs i ödmjukhet, västerås” utan framgång. Nu har jag dock hittat rätt: https://www.miun.se/kontakt/press/n...etet-startar-nya-distanskurser-i-sjalvdistans
Inte lätt att vara ödmjuk när man är perfekt 😉
Otroligt svagt givetvis, men det är ju därför du har oss :)
Tack 🙏🏻 Det är den här tråden som håller en ovan vattenytan

Då får s&g vila lite när det vankas träning för grabben. Har stämt av gången genom toolwatch nu under helgen. 58:an stabil som vanligt. Även om den oförklarligt gått från -0,7 spd till +1,4 spd senaste månaden.

Nya s&g däremot går lite väl fort kan jag tycka. Ligger på +3,7 spd. Men vill samtidigt minnas att när klockan är ny behöver den ”köras” in lite innan man ska säga bu eller bä om gången. Minns inte exakt hur det var med 58:an när den var ny?! Hur har Era Tudors gång varit som nya? Tänker då specifikt på inhouseverket. A19764C8-84F6-476C-A5A0-FD64BDC7B4AD.jpeg 386C5C3A-7DBF-45FD-98A3-8E97B4871181.jpeg

Då får s&g vila lite när det vankas träning för grabben. Har stämt av gången genom toolwatch nu under helgen. 58:an stabil som vanligt. Även om den oförklarligt gått från -0,7 spd till +1,4 spd senaste månaden.

Nya s&g däremot går lite väl fort kan jag tycka. Ligger på +3,7 spd. Men vill samtidigt minnas att när klockan är ny behöver den ”köras” in lite innan man ska säga bu eller bä om gången. Minns inte exakt hur det var med 58:an när den var ny?! Hur har Era Tudors gång varit som nya? Tänker då specifikt på inhouseverket. A19764C8-84F6-476C-A5A0-FD64BDC7B4AD.jpeg 386C5C3A-7DBF-45FD-98A3-8E97B4871181.jpeg
- ”Lite väl fort”, det är ju inom kronometernorm?

- ”Lite väl fort”, det är ju inom kronometernorm?
Jo det är korrekt. Kanske blivit bortskämd med 58:ans tidshållning över åren?! Samt hur ”andra” här beskriver liknande exakthet med endast någon sek diff/dygn på inhouseverken. Men har faktiskt något vagt minne av att det var lite samma med 58:an faktiskt. Att den blev stabilare och mindre diff efter någon månad.
Så ledsen att du inte fick respons så den får gå?

9CF9E9B4-E9F9-4620-B940-C6E728BE910E.jpeg
Haha 😂 Nää inte min. Men den där försäljningen förklaras ju väldigt lätt med att det är helt fel storlek. Skulle valt 39:an 😬

Kanske bara jag också men känns lite väl billigt?! 17k under listpriset på en helt ny klocka/model 😳

Så ledsen att du inte fick respons så den får gå?

9CF9E9B4-E9F9-4620-B940-C6E728BE910E.jpeg

Jo det är korrekt. Kanske blivit bortskämd med 58:ans tidshållning över åren?! Samt hur ”andra” här beskriver liknande exakthet med endast någon sek diff/dygn på inhouseverken. Men har faktiskt något vagt minne av att det var lite samma med 58:an faktiskt. Att den blev stabilare och mindre diff efter någon månad.

Haha 😂 Nää inte min. Men den där försäljningen förklaras ju väldigt lätt med att det är helt fel storlek. Skulle valt 39:an 😬

Kanske bara jag också men känns lite väl billigt?! 17k under listpriset på en helt ny klocka/model 😳

Men vafan är det där för modell egentligen?? Har jag missat helt att det fanns en TT tidigare?? Noterade nu att den där 41:an har smileydial
4013444E-9E91-4A10-91FF-6382C2519F50.png
vilket min inte har?!

Tillbaka
Topp