Efter att ha
@SalvadorDali fick läsa hemska nyheten att jag inte äger någon Skx så skickade han en Skx007 till mig, helt gratis. Tack så hemskt mycket
@SalvadorDali!!
Nu har jag inte en, utan två stycken keepers. Nämligen min Citizen Promaster (som är min år och månadsklocka), samt denna fina Skx.
Nu lär ni få massor av jämförelsebilder! Som ni redan vet så är alla klockor större än en Skx alldeles för stort!
Som tack donerade jag till en organisation som finns i Göteborg. Organisationen hjälper barn och funktionshindrade på plats och jag litar nämligen oerhört mycket på denna organisation eftersom man redovisar detaljerat var pengarna går. Tänkte donera någon hundring till KS också, dock har KS endast Paypal och jag har inte Paypal.
Pga läget i Sverige så har jag nämligen väldigt sällan alla klockor på samma ställe, men Skx:en måste bekanta sig med sina nya vänner. Så jag samlade ihop alla ikväll och Skx:en smälter in fint. Ingen Tudor där i samlingen, men jag står i kö för en LHD Pelagos hos AD samtidigt som jag har en köpesannons uppe här på KS. Vi får se om det blir nytt eller begagnat.
Återigen stort tack
@SalvadorDali, och tack till KS för underbar forum.