Aha. Aldrig sett förut. Såg först ut som något riktigt exklusivt och coolt VIP-kort till någon hemlig ks-klubb typÄr ett klistermärke, fick det i samband med ett köp från webbshoppen för ett par år sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha. Aldrig sett förut. Såg först ut som något riktigt exklusivt och coolt VIP-kort till någon hemlig ks-klubb typÄr ett klistermärke, fick det i samband med ett köp från webbshoppen för ett par år sedan.
Super fin klocka kan varmt rekommenderaBlir "tyvärr" mer och mer sugen på en BB pro ju fler jag ser...
Här har du lösningen (alt. en halvlänk från uncle seiko) https://steel-reef.com/Har problem under sommarmånaderna med min BB58, den får då bo på ett vanguard gummi eftersom den saknar quickadjustment eller micro. Läste dock att man kunde ta quickadjustment från rolex & sätta på men tudor skruvarna verkar vara smalare är rolex så blir mellanrum i hålet.. Någon som vet någon lösning? Skulle behöva ett par mm extra
Om man inte vill ha den på länk så kan man göra det rätt enkelt. Eller 925 är det ingen kö på hellerJa, jag syftade specifikt på att kunna gå in till en AD, utan att ha stått på någon lista sen innan, och kunna gå därifrån med en ny BB58:a. Det har man, vad jag förstår, så sakteliga börjat kunna få göra först nu - men långt ifrån hos alla AD, snarare ett snävt fåtal. Och svårare med den svarta. De flesta AD's har ju fortfarande kö på dem. Och det har gått drygt 4 år nu sen den släpptes. Så det var endast baserat på den omständigheten som jag lite arrogant slängde ur mig att pelly39:an inte omöjligen går samma öde till mötes. Om man utesluter "listor" ur ekvationen.
DÄR var lösningen, jävligt dyrt för en icke OEM extension men gör livet enklare så . Halvlänken från uncle är bra men blir ju bara större, är ute efter att kunna justera.Här har du lösningen (alt. en halvlänk från uncle seiko) https://steel-reef.com/
Nästan så jag måste förbi en AD och testa den i veckan. Hur ser tillgängligheten ut på dessa? Enda tråkiga är väl att jag har idag en Tudor GMT och känner att dessa 2 möjligtvis kommer tjäna "för liknande" syften. Hade även älskat att se den med en vit urtavla som Explorer 2an.Super fin klocka kan varmt rekommendera
+1 på detSuper fin klocka kan varmt rekommendera
Jag tar den vänstra rå! Står på önskelistanSå bra på olika sätt..
Lime gör väl att det oxiderar snabbare?Har börjat få sig en rätt tydlig patina, me like
Aha är det därför det går så fort med patineringen Om inte annat så börjar jag bli allt mer lik en lime, med en grön handledLime gör väl att det oxiderar snabbare?
Hittar inga bilder när man googlar det typ, enbart någon som moddat en 5 siffror rolex extension. Har du sett någon som har denna?Här har du lösningen (alt. en halvlänk från uncle seiko) https://steel-reef.com/
Tittade nyss på den videon, den växte verkligen. Speciellt bezeln, gillar att den ser grå ut i vissa ljus. Och bra att tavlan inte upplevs så ”sunburstig”Börjar bli mer och mer sugen på att prova nya Pelagos.
@Cosmo @Ljungen och @Burnman har monterat på sina. @Ljungen har även skrivit en recensionHittar inga bilder när man googlar det typ, enbart någon som moddat en 5 siffror rolex extension. Har du sett någon som har denna?
Hittar inga bilder när man googlar det typ, enbart någon som moddat en 5 siffror rolex extension. Har du sett någon som har denna?
Yes och kan säga att jag är väldigt nöjd med denna flex link, använt den sedan maj. Bara följa länken som @rambo_amadeus gav:
Kan bara instämma att den är guld värd.Yes och kan säga att jag är väldigt nöjd med denna flex link, använt den sedan maj. Bara följa länken som @rambo_amadeus gav:
Steel Reef: Innovative Luxury Watch Accessories & Custom Parts
Discover Steel Reef's pioneering watch accessories. Specializing in bespoke, precision-engineered parts for luxury watches, we offer elegant solutions that blend innovation with tradition. Elevate your timepiece experience with our unique, high-quality enhancements.www.steel-reef.com
Ja nu vill jag prova den i butik för att få en tydligare uppfattning.Tittade nyss på den videon, den växte verkligen. Speciellt bezeln, gillar att den ser grå ut i vissa ljus. Och bra att tavlan inte upplevs så ”sunburstig”
Hade redan bestämt mig och videon fick ha begäret att öka ännu mer, ska åka in till AD i veckan och kolla om man får köpa enBörjar bli mer och mer sugen på att prova nya Pelagos.
Yes och kan säga att jag är väldigt nöjd med denna flex link, använt den sedan maj. Bara följa länken som @rambo_amadeus gav:
Steel Reef: Innovative Luxury Watch Accessories & Custom Parts
Discover Steel Reef's pioneering watch accessories. Specializing in bespoke, precision-engineered parts for luxury watches, we offer elegant solutions that blend innovation with tradition. Elevate your timepiece experience with our unique, high-quality enhancements.www.steel-reef.com
Även jag stämmer in i lovsången! Lite pricy kan tyckas men värd varenda krona imho. Använder min och justerar länken flera ggr om dagen när jag kör med 58:anKan bara instämma att den är guld värd.
60st på listan, de kändes bra saftigt det.Det är nog en god idé, då det verkar vara rätt högt tryck. Var redan ca 60 på listan hos Krons igår…så klart mer tryck än ex Rangern
Dem kör med listor samt handpenning.Pratade med Rob Engström idag och det lät som de eventuellt skulle få in några BB Pro snart men säljaren var osäker. Nämndes inget om någon lista heller, har aldrig handlat hos dem heller.
Lite det jag misstänkte, får kontakta Nymans nog där jag köpte min GMT. Blir jävligt avtändande med listor tyvärr också, funderar på om man ska kolla på något annat istället.Dem kör med listor samt handpenning.
Så med all säkerhet är dem reserverade dessvärre.