Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags att införskaffa en Tudor helt enkeltÄr detta möjligen en av Klocksnacks absolut trevligaste trådar? Är inne och smygläser lite då och då (trots utan Tudor) och varje gång saknar jag min BB36 extra mycket. Bjuder på en arkivbild här!
På väg att sälja?Dags att införskaffa en Tudor helt enkelt
No no no, den är ju en keeper! Ett tag till åtminstonePå väg att sälja?
Håller med, denna och Sinn tråden är väl de jag tycker är de trevligaste.Är detta möjligen en av Klocksnacks absolut trevligaste trådar? Är inne och smygläser lite då och då (trots utan Tudor) och varje gång saknar jag min BB36 extra mycket. Bjuder på en arkivbild här!
Haha, det känns ju som att det är enda valet. Är sugen på en BB Pro, faktiskt. Problemet är dock att jag länge varit inställd på att skaffa mig en Explorer och då känns det ju som att den överlappar BB Pro i användningsområde aningen.Dags att införskaffa en Tudor helt enkelt
Den får jag också se till att kolla in!Håller med, denna och Sinn tråden är väl de jag tycker är de trevligaste.
Om det är en Explorer 2 så håller jag med om överlappet, tur att Tudor har många andra trevliga modeller också Om det är Explorer 1 så tycker jag helt klart att en Pro funkar utmärkt!Haha, det känns ju som att det är enda valet. Är sugen på en BB Pro, faktiskt. Problemet är dock att jag länge varit inställd på att skaffa mig en Explorer och då känns det ju som att den överlappar BB Pro i användningsområde aningen.
Den får jag också se till att kolla in!
Det gäller en Explorer 1 och du har nog rätt i att de skulle kunna komplettera varandra väl (jag är inte särskilt svårövertalad ). Gäller dock att sälja in detta på hemmaplan också...Om det är en Explorer 2 så håller jag med om överlappet, tur att Tudor har många andra trevliga modeller också Om det är Explorer 1 så tycker jag helt klart att en Pro funkar utmärkt!
Ja men dåså, det skulle bli en grym kombo Ju mindre de vet desto bättre, lyckligt ovetandes för allas bästaDet gäller en Explorer 1 och du har nog rätt i att de skulle kunna komplettera varandra väl (jag är inte särskilt svårövertalad ). Gäller dock att sälja in detta på hemmaplan också...
Det säger du bara för att den gröna färgen inte kommit av handleden ännuNo no no, den är ju en keeper! Ett tag till åtminstone
Ärligt talat så är det nog favoriten tillsammans med Speedyn, som för övrigt var boven som gjorde att jag sålde den förra bronsaren…
Du är mer än välkommen till Explorer 1 tråden precis lika mysig som denna tråden.Om det är en Explorer 2 så håller jag med om överlappet, tur att Tudor har många andra trevliga modeller också Om det är Explorer 1 så tycker jag helt klart att en Pro funkar utmärkt!
Uppfriskande att se med Tudors eget textilband, just denna kombination av 925:an på bandet är väldigt snyggt!! Har inte slutat snegla sen de släppte den… Om man får fråga, ger du denna kombo mycket handledstid?? Och vad säger du Mr @Been, du kör ju också med denna kombo ibland? Om någon annan gör det pitcha gärna in om IRL tycke!!
Ingen klocka känns lika mysig på handleden.
Uppfriskande att se med Tudors eget textilband, just denna kombination av 925:an på bandet är väldigt snyggt!! Har inte slutat snegla sen de släppte den… Om man får fråga, ger du denna kombo mycket handledstid??
ok så pass, visst är det roligare att hitta nya favoriter, bara titta på lådan vi alla har med mängder (…) av band…. Turdors band får man ju annars säga vara svårslagna i kvalitet och stil, de är ju att räkna som lyxband IMO. Ska försöka använda mitt eget svarta till bb58:an mer, ge det mer handledstid!!Jag gillar bandet men har börjat tycka att färgen är lite tråkig, kikar lite på några nya alternativ från bland annat phenomnato som tydligen ska vara bra grejer. Visst får den handledstid! Men varvar den bland några andra klockor så det blir nog några gånger per vecka.
Jag använder textilbandet hela badsäsongen och går över på läder resten av året.Uppfriskande att se med Tudors eget textilband, just denna kombination av 925:an på bandet är väldigt snyggt!! Har inte slutat snegla sen de släppte den… Om man får fråga, ger du denna kombo mycket handledstid?? Och vad säger du Mr @Been, du kör ju också med denna kombo ibland? Om någon annan gör det pitcha gärna in om IRL tycke!!
Dom skickar ju med postpaket bara att slå tillNu finns 36 S&G i Västerås. @rambo_amadeus vill du prova den åt mig Har ingen möjlighet att åka till Västerås inom närmsta tiden...
Sant! Tyvärr har jag bestämt att något måste lämna först och det går trögt på köp/sälj nuDom skickar ju med postpaket bara att slå till
Ser mycket fram emot att göra debut där! Ja, men samtidigt har ju också 16570 vit tavla och Pro'n en mörk. Sååååååå..... det går att äga båda.Du är mer än välkommen till Explorer 1 tråden precis lika mysig som denna tråden.
Gillar Pro'n, men med sug på en 16570 Polar så instämmer jag med att den överlappar lite med Pro'n.
Låter klockrent (ursäkta ordvitsen ), perfekt somrig färg, lätt å bekvämt, enkelt att skölja rent och torkar snabbt. Nu har jag fått griller i huvudet…Jag använder textilbandet hela badsäsongen och går över på läder resten av året.
Måste säga att det är grymt skönt.
Samma härJaha då skall jag träffa Beckham eller kanske han skall få träffa mig.
Jaha då skall jag träffa Beckham eller kanske han skall få träffa mig.
Och härSamma här
Kommer duSamma här
Kommer duOch här
YesKommer du