• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fått inbjudan från ”min” AD. Vore riktigt kul att gå så jag ska försöka lösa det givetvis. Hoppas på fler från KS!
Hade varit riktgt kul. Har fått från 2 olika AD så jag har kanske varit snäll eller så bjuder de in vem som 😅
Tyvärr blir det tufft att få ihop det mitt i en vecka om med hyfsat kort varsel….

• Like
Reactions: pnt
Riktigt grym är den! Sunbursten märkte jag knappt av i dagsljus utomhus i dagsljus 😍

PXL_20220914_123732768.jpg

PXL_20220914_123610765.jpg
Vart provade du?

• Like
Reactions: DIR
Det är något lurt med Tudor, från kanonsläpp till kanonsläpp. Hur länge kan de fortsätta såhär? :woot:
Så länge de inte faktiskt behöver leverera några klockor till slutkunder. Det tar verkligen trycket av mycket av organisationen när man inte behöver lägga en massa jobbig energi på massproduktion utan klarar sig med att leverera lite exemplar "For exhibition only" och för instagram-recensioner. Då kan man riktigt fokusera på kärnverksamheten - brand building.

Tillbaka
Topp