Kul verkar bli ett gäng med kända personer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul verkar bli ett gäng med kända personer.
Jaha då skall jag träffa Beckham eller kanske han skall få träffa mig.
Samma här
Är på resande fot så ni får hälsa David från mig, tyvärr är inbjudan personlig annars hade jag gärna överlåtit den. Men.....Och här
Äntligen Absolut, du kan lita på migNu finns 36 S&G i Västerås. @rambo_amadeus vill du prova den åt mig Har ingen möjlighet att åka till Västerås inom närmsta tiden...
Synd..Är på resande fot så ni får hälsa David från mig, tyvärr är inbjudan personlig annars hade jag gärna överlåtit den. Men.....
Vafan du får boka om , jobb går i andra hand.Är på resande fot så ni får hälsa David från mig, tyvärr är inbjudan personlig annars hade jag gärna överlåtit den. Men.....
Nyman Västerås för mig och de andra också tror jag.
I detta fallet önskar jag verkligen att det gick, men om Beckham inte befinner sig i en av de Brittiska kolonierna de kommande dagarna så blir det nog ingetVafan du får boka om , jobb går i andra hand.
Stämmer
Om du drar på dig en torrdräkt med tuber och grodfötter så kan du ta min inbjudanKul att hela jävla tudortråden är bjuden på event då förutom undertecknad #jagärintebitter
Ingen är gladare än jag för er skull
Imorrn åker både 58:an och S&G:n ut på K&S. Accepterar låga skambud
Med tanke på att jag helt saknar stolthet så är det inte uteslutetOm du drar på dig en torrdräkt med tuber och grodfötter så kan du ta min inbjudan
Jag tror min inbjudan kom bort i posten.Kul att hela jävla tudortråden är bjuden på event då förutom undertecknad #jagärintebitter
Ingen är gladare än jag för er skull
Imorrn åker både 58:an och S&G:n ut på K&S. Accepterar låga skambud
Har du kollat mailen , skräppostenMed tanke på att jag helt saknar stolthet så är det inte uteslutet
Ja tydligt det. Eller kanske inte fel AD, men för lite klockor/tudor?Jag tror min inbjudan kom bort i posten.
Eller så har man helt enkelt handlat Tudor hos fel AD.
Skämt åsido, hoppas ni alla får en bra kväll och att ni får möjlighet att prata fotboll med Mr Beckham
Haha, jag gjorde det när jag såg ditt inlägg. Men njet, jag är inte välkommen i finrummetHar du kollat mailen , skräpposten
Har du anmält dig då?Fick en inbjudan.
Nej, inte ännu. Blir nog stressigt att hinna dit för mig den dagen.Har du anmält dig då?
Hahaha!!!!Ska inte gå på detta event.
Ska på date, och detta var enda datumet hon kunde.
Ja, det är ju inte alla som är pensionärerNej, inte ännu. Blir nog stressigt att hinna dit för mig den dagen.
Den är så grym!!Tillbaka i Sverige och första klockan som åkte på är självklart bronsaren
Kanske kunde vara någotBorde inte länken från vanliga 41 BB s&g passa? Eller skiljer boetten något?