Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det som irriterar mig mest är att Tudor inte har en egen butik i Sthlm.Kul att Pelagos39 börjar komma ut lite här i Sverige också. Ser verkligen fram emot att få klämma och känna lite irl. Kanske redan nästa helg med lite tur… och som flera redan påtalat @BenD så hedrar ditt beslut dig
Sidospår: Är det bara jag som ”stör” mig lite och blir lite irriterad på att både Krons och Nymans Sthlm verkar få nyheter från Tudor före Västerås?? Det är väl just Västerås som har Tudorcorner och ska vara Sveriges största ÅF för just Tudor?! Det kanske bor fler klocksnackare i sthlmområdet men rent objektivt ”borde” väl Västerås vara prioriterad just pga sitt Tudorcorner?!?
Som sagt, kanske bara jag som omotiverat irriterar mig lite över detta…
Vänta bara, så ska du forthoppningsvis snart ha en i MoS alt cityDet som irriterar mig mest är att Tudor inte har en egen butik i Sthlm.
Omega och Breitling öppnar butiker och när Herr Beckham nu varit på svensk mark så tycker jag att en Tudor-butik vore det enda riktiga!
PS. Håller med dig @Burnman att nog borde en Tudor-corner få först leverans
Snälla, säg inte MoSVänta bara, så ska du forthoppningsvis snart ha en i MoS alt city
Något av de borde det bli, fick lite inside info från annat håll om att det eventuellt är på G.Snälla, säg inte MoS
Den måste vara i City
MoS?!? Det är ju för fan Norrland!! Majoriteten av Sveriges befolkning bor ju söder om MoS!! Åtminstone gör jag det och det är ju faktiskt det som räknasVänta bara, så ska du forthoppningsvis snart ha en i MoS alt city
Ja det stör mig som Stockholmare som handlar i Västerås , men hoppet är ju det sista som lämnar ossKul att Pelagos39 börjar komma ut lite här i Sverige också. Ser verkligen fram emot att få klämma och känna lite irl. Kanske redan nästa helg med lite tur… och som flera redan påtalat @BenD så hedrar ditt beslut dig
Sidospår: Är det bara jag som ”stör” mig lite och blir lite irriterad på att både Krons och Nymans Sthlm verkar få nyheter från Tudor före Västerås?? Det är väl just Västerås som har Tudorcorner och ska vara Sveriges största ÅF för just Tudor?! Det kanske bor fler klocksnackare i sthlmområdet men rent objektivt ”borde” väl Västerås vara prioriterad just pga sitt Tudorcorner?!?
Som sagt, kanske bara jag som omotiverat irriterar mig lite över detta…
Nej inte Mos där vägrar jag sätta min fot, har aldrig varit där och kommer aldrig att sätta min fot där.Snälla, säg inte MoS
Den måste vara i City
- Håller med om att Nymans borde prioritera Västerås vad gäller Tudor. En sådan satsning borde ju innebära prio ett vad gäller tex sortiment.Det som irriterar mig mest är att Tudor inte har en egen butik i Sthlm.
Omega och Breitling öppnar butiker och när Herr Beckham nu varit på svensk mark så tycker jag att en Tudor-butik vore det enda riktiga!
Man får nog ta det goda med det onda. Gällande tilldelning så får ju Västerås en ganska stor portion av vad som kommer hit.Det som irriterar mig mest är att Tudor inte har en egen butik i Sthlm.
Rear du ut dina pjäser till kompis-priser?Edit: Om den hamnar i MoS så kommer jag nog att överge märket helt
Det är ju verkligen det jag hoppas på. Att den sitter på DIN arm på lördagJa det stör mig som Stockholmare som handlar i Västerås , men hoppet är ju det sista som lämnar oss
Men skall ju till Västerås nästa helg så vad tror du @Burnman sitter den på handleden på Lördag
Även om den bara finns i butiken i MoS?!Det är ju verkligen det jag hoppas på. Att den sitter på DIN arm på lördag
Jag är inte spekulant på denna men sjukt sugen på att testa, klämma och känna lite. För min egen del känner jag inte behov av två svarta Tudordykare. Hade jag haft en blå 58:a hade saken varit annorlunda. Men nu inväntar jag denna P39 i blått istället Då kommer jag köpa big time
Nää då får det fan vara. Då väntar jag på att @Limeee säljer en av sina istället…Även om den bara finns i butiken i MoS?!
Ungefär samma sak faktisktJaha var @Limeee En person? Trodde det var en affär med klockor för kompispris
Jaha var @Limeee En person? Trodde det var en affär med klockor för kompispris
Ja om ni har missat så är jag AD för Tudor, Breitling, Omega, Sjöö Sandström och ja tamejfasen allt möjligt som jag får spontan feeling förUngefär samma sak faktiskt
Mao, som vilken AD som helst = vet aldrig med bestämdhet vad som finns i lager…Ja om ni har missat så är jag AD för Tudor, Breitling, Omega, Sjöö Sandström och ja tamejfasen allt möjligt som jag får spontan feeling för
Snyggt! Två-tons fredag idagDå blev det fredag igen ha en bra helg alla i Tråden.
MoS?!? Det är ju för fan Norrland!! Majoriteten av Sveriges befolkning bor ju söder om MoS!! Åtminstone gör jag det och det är ju faktiskt det som räknas
Jag hade gärna sett denna. Blir den för lik FXD tycker ni eller saknar ni också datum och några hintar för 116600?