Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var inte min heller, men efter att ha använt den nu ett par dagar så gillar jag enkelheten i den. Länken och låset är riktigt bra, mycket bättre än 58 länkenRangern är inte min kopp, men första bra bilden jag sett på den.
Grattis till en fantastiskt fin klocka!Dagens innehållslösa och rassliga lilla leksaksklocka! Vilket skräp!
Kul, grattis!!!Då har min Pelagos 39 kommit men får vänta till på Lördag då jag hämtar den
Woho! Blev det Västerås tillslut eller?Då har min Pelagos 39 kommit men får vänta till på Lördag då jag hämtar den
GrattisDå har min Pelagos 39 kommit men får vänta till på Lördag då jag hämtar den
ÄNTLIGEN!!Då har min Pelagos 39 kommit men får vänta till på Lördag då jag hämtar den
Ruggigt snyggtFörbannat lätt att fotografera iaf!
Verkar som det landade ett gäng idag.Nu har jag fått samtalet
Grymma bilder Mr SpeedyFörbannat lätt att fotografera iaf!
Nästan... V-åsVerkar som söder landade ett gäng idag.
Var din från Kroons?
JaWoho! Blev det Västerås tillslut eller?
Grymma killar där jag hämtar min på lördag när skall du hämta eller skickar domNästan... V-ås
Alla dessa val om ni fick välja endast 1, vilken hade ni tagit och varför?
Visserligen rätt partisk, men självfallet kommer Bronsaren först Så jag röstar i följande ordning: 2, 3, 1.Alla dessa val om ni fick välja endast 1, vilken hade ni tagit och varför?
Beror helt på vad du har i övrigt.Alla dessa val om ni fick välja endast 1, vilken hade ni tagit och varför?
Aa de verkar riktigt bra, jag kommer nog göra alla mina inköp där framöver.Grymma killar där jag hämtar min på lördag när skall du hämta eller skickar dom
Det är så jag rangordnat dem i nuläget också. ”Villhöver” även en GMT då detta är något jag saknar i samlingen. Tudor gör det dock inte lätt för en. Finns mycket som är väldigt bra i deras utbud.3.
2.
1.
I den ordningen. Pro känns helt klart mer fulländad och spännande av någon anledning, även för mig som inte tycker GMT-komplikationen är särskilt intressant och föredrar i allmänhet dykare.
Just nuAlla dessa val om ni fick välja endast 1, vilken hade ni tagit och varför?
Pelagos 39 hade varit ett säkert kort om jag inte hade haft storebrorsans Sub redan. Frågan är om de är för lika och kommer att konkurrera med varandra?Beror helt på vad du har i övrigt.
För egen del trots att jag har rätt rejäla handleder och fysik överlag så gillar jag inte stora klockor och för mig klassas GMTn in som just för stor. För mycket homage till 1655 också.
Bronzon gillar jag inte sifferindexen på och kan tänka mig att man tröttnar på brons övertid.
Pelagos 39 står på egna ben, är stilren, bra size och går till det mesta.
Utan att ha testat, 1!Alla dessa val om ni fick välja endast 1, vilken hade ni tagit och varför?
Kan man välja 1 låda med alla 3?Alla dessa val om ni fick välja endast 1, vilken hade ni tagit och varför?