Attans och jag som var där i förra veckan och då hade dom ej fått in någon.Kan ju tilläggas att utöver min, så fanns det en i fönstret hos Krons om man vill klämma! In och tjata bara! Lunch-GTG-imorgon
Dags för ett nytt besök inom kort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Attans och jag som var där i förra veckan och då hade dom ej fått in någon.Kan ju tilläggas att utöver min, så fanns det en i fönstret hos Krons om man vill klämma! In och tjata bara! Lunch-GTG-imorgon
Och jag kollade skylten runt 11:30 idag och då fanns den inte där. Tänkte sticka in huvudet och fråga, men orkade inteAttans och jag som var där i förra veckan och då hade dom ej fått in någon.
Attans och jag som var där i förra veckan och då hade dom ej fått in någon.
Och jag kollade skylten runt 11:30 idag och då fanns den inte där. Tänkte sticka in huvudet och fråga, men orkade inte
Grattis! Kul att se att de börjar komma till Sverige!Inte så dumt inte! Ska samla på mig lite första intryck och återkomma!
En ära att få ta över klockan som egentligen inte får vara till salu
Inte så dumt inte! Ska samla på mig lite första intryck och återkomma!
Någon som har koll på ställe inom eu som säljer vanguard, everest eller rubberb?
Hoppas det är ok att man slänger upp en fråga att diskutera?!Vabbar hostig son på denna Tudor-torsdag.
WTF?!Hoppas det är ok att man slänger upp en fråga att diskutera?!
Såg nyss denna auktion:
Tudor, Black Bay, "NOS", ca 2017. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 41 mm <b>Material:</b> stål <b>Urverk:</b> automatisk, caliber ETA 2824-2 <b>År:</b> cirka 2017 <b>Glas:</b> safirglas <b>Armband:</b> o...www.bukowskis.com
Jag vet att min BB är lite rar, men vafan dessa pengar verkar ju helt orimligt? Jag ställer mig högst tveksam till detta värde.
Finns det någon här som har lite mer koll än jag har? Trist att prata värde, jag vet, men jag blev så chockad…
Min är ändå inte till salu. Aja, blir spännande att följa.
Trevlig Tudor torsdag på er!
Finns en tråd för auktionen, priset har diskuterats även där. Verkar som att alla är överens om att det är långt över marknadsvärdeHoppas det är ok att man slänger upp en fråga att diskutera?!
Såg nyss denna auktion:
Tudor, Black Bay, "NOS", ca 2017. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 41 mm <b>Material:</b> stål <b>Urverk:</b> automatisk, caliber ETA 2824-2 <b>År:</b> cirka 2017 <b>Glas:</b> safirglas <b>Armband:</b> o...www.bukowskis.com
Jag vet att min BB är lite rar, men vafan dessa pengar verkar ju helt orimligt? Jag ställer mig högst tveksam till detta värde.
Finns det någon här som har lite mer koll än jag har? Trist att prata värde, jag vet, men jag blev så chockad…
Min är ändå inte till salu. Aja, blir spännande att följa.
Trevlig Tudor torsdag på er!
Precis så jag tänkte. Har sett dessa 100k priser på chrono24 o skrattat åt dem.WTF?!
100K i utrop! Värderaren måste varit full!
Visst, just den modellen produceras inte längre men att dessa ”smiley-dials” konkurerar i samma prisklass som en Snowflake har jag svårt att se!
Gissning: den blir inte såld för 100K+, men kanske 40-50K om reservationspriset är så lågt…
Jag fick samtalet igår och var inne för att hämta den idag men det var helt enkelt inte den fullträff jag hade önskat och kanske felaktigt byggt upp i mitt huvud.Är det någon som fått tag på en Pelagos 39 än?
Tråkigt att du kände så. Men glad att du då låter den gå vidare istället för att köpa och sedan lägga ut till försäljning för flera tusen mer Spännande att se om det blir någon här från tråden som får bli den lyckliga ägare av denJag fick samtalet igår och var inne för att hämta den idag men det var helt enkelt inte den fullträff jag hade önskat och kanske felaktigt byggt upp i mitt huvud.
Den var för lik min svarta BB58 trots att de vid första anblick är ganska annorlunda. Men två svarta divers från Tudor med likadana urverk utan datum blev… ja, jag kunde liksom inte motivera en plats för P39 vid sidan av min BB58 som är en keeper.
Tråkigt. Men förhoppningsvis får en utav er andra ett samtal imorgon i stället. Bättre att den går till någon som verkligen älskar den.
Det hade jag såklart enkelt kunnat göra men utav respekt för @KRONS och för att jag inte är intresserad av att driva på den sidan av den här industrin heller så var det aldrig ett alternativ för mig personligen.Tråkigt att du kände så. Men glad att du då låter den gå vidare istället för att köpa och sedan lägga ut till försäljning för flera tusen mer Spännande att se om det blir någon här från tråden som får bli den lyckliga ägare av den
- Heder åt dig som tänker såJag fick samtalet igår och var inne för att hämta den idag men det var helt enkelt inte den fullträff jag hade önskat och kanske felaktigt byggt upp i mitt huvud.
Den var för lik min svarta BB58 trots att de vid första anblick är ganska annorlunda. Men två svarta divers från Tudor med likadana urverk utan datum blev… ja, jag kunde liksom inte motivera en plats för P39 vid sidan av min BB58 som är en keeper.
Tråkigt. Men förhoppningsvis får en utav er andra ett samtal imorgon i stället. Bättre att den går till någon som verkligen älskar den.
All heder åt dig som inte plockade ut den när den inte kändes helt 100. Kanske blir samma för mig som oxå sitter på en svart BB58.Jag fick samtalet igår och var inne för att hämta den idag men det var helt enkelt inte den fullträff jag hade önskat och kanske felaktigt byggt upp i mitt huvud.