Pelagosen tvärlätt!! Jag vill inte ha gröna handleder så bronsen går bort, och imho kändes PROn lite topptung för migAlla dessa val om ni fick välja endast 1, vilken hade ni tagit och varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pelagosen tvärlätt!! Jag vill inte ha gröna handleder så bronsen går bort, och imho kändes PROn lite topptung för migAlla dessa val om ni fick välja endast 1, vilken hade ni tagit och varför?
Hmm.. ska sälja in det till hustrun bara Det är ju en ”investering”Kan man välja 1 låda med alla 3?
Pelagosen även om du haft Bb58an alt. Suben?Pelagosen tvärlätt!! Jag vill inte ha gröna handleder så bronsen går bort, och imho kändes PROn lite topptung för mig
Efter att ha testat Pelagos 39:an så många gånger är ambivalensen totalPron lutar det åt i nuläget. Förhoppningsvis är tjockleken inget jag reflekterar över. Får bara säkerställa att man inte byter mellan bb58 och Pro utan ha någon ”massivare” klocka emellan. Då borde man tänka mindre på tjockleken
Hmm.. ska sälja in det till hustrun bara Det är ju en ”investering”
Njae. Jag skulle inte köpa pelagosen idag då jag har min svarta 58:a. Skulle jag haft en blå 58:a hade jag nog köpt pelagosen?! Men i ditt fall med blå 58:a och en sub hade jag inte köpt pelagosen. Och inte bronsen heller för trots ovan vill jag inte ha gröna handleder. Så om jag vore Rambo hade jag nog gått för PRO. Men om jag vore mig själv med DINA klockor hade jag köpt en ranger på länkPelagosen även om du haft Bb58an alt. Suben?
Hur grön blir du?Värst vad alla var emot gröna handleder, ingen som vill leka Hulken här mer än jag?
I dessa årstider, inte så mycket! Haha absolut, den sitter runt handleden idagHur grön blir du?
Ett bevis för att den finns kvar i din ägo
Mycket snack tycker jag och lite bildbevis Ping @LimeeeHur grön blir du?
Ett bevis för att den finns kvar i din ägo
Man blir ju grön av avund!
Inte märkt av någon färgning. @BurnmanI dessa årstider, inte så mycket! Haha absolut, den sitter runt handleden idag
Då är du mindre svettig än vad jag är helt enkelt, för jag har då märkt av under varmare dagarInte märkt av någon färgning. @Burnman
Så kanske det är , kört mycket läder och baklocket är ju inte brons (eller behandlat) så kanske inte märkt så mycketDå är du mindre svettig än vad jag är helt enkelt, för jag har då märkt av under varmare dagar
Jag vill oxå rikta ett stort tack till @Nymans Ur 1851 Västerås och kan bara hålla med Cosmo. Det har var exemplarisk kundservice från mitt första samtal tills det att jag åkte hem med klockan. Det var garanterat värt bilturen från Stockholm och jag kommer tillbaka.Mycket trevlig denna Pelagos
Passar på att rikta ett stort tack till @Nymans Ur 1851 Västerås för en exemplarisk kundservice i vanlig ordning.
inte alls jobbigt att se när alla får sin pelagos medans min inkorg ekar tom
Jag kan låtsas att den är kass om det skulle få dig att må lite bättre.inte alls jobbigt att se när alla får sin pelagos medans min inkorg ekar tom
Grattis nu blir jag ju ännu mer sugen , men får ju vänta till Lördag.Mycket trevlig denna Pelagos
Passar på att rikta ett stort tack till @Nymans Ur 1851 Västerås för en exemplarisk kundservice i vanlig ordning.
Kul att du gillar @Nymans Ur 1851 Västerås har alltid blivit väl behandlad där.Jag vill oxå rikta ett stort tack till @Nymans Ur 1851 Västerås och kan bara hålla med Cosmo. Det har var exemplarisk kundservice från mitt första samtal tills det att jag åkte hem med klockan. Det var garanterat värt bilturen från Stockholm och jag kommer tillbaka.
Kan bara hålla medDen här är så bra så jag blir tårögd
Grattis
Nytt på handleden även här.
Känns som en keeper.
Är så sjukt sugen på en sådan, men lite frågetecken på storleken och om den passar min handled. Vilken omkrets på handleden har du?