Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag såg att det låg en ute på K&S som jag varit lite sugen på om inte årets klockbudget redan varit ivägsmälld - har du sett den?Är det någon här som har en blå BB58 ni tröttnat på?
Suget efter att trsta den blå har smugit sig på. Har redan haft den svarta och tänkte att omväxling vore bra
Länk eller läder spelar inte så stor roll.
PMa isf
Kan du inte berätta lite hur de känns i jämförelse med varandra?Älskade Tudortorsdag!
Nu har denna suttit på i en vecka, blir nog BB58 imorgon.
Det är en ganska svårt att jämnföra dem, på ytan ser de relativt lika ut men känslan är helt annorlunda. BB58 har helt plöstligt blivit lite mer dressad och P39 känns verkligen "toolig" men passar ändå till skjorta och kavaj även om BB58 gör sig bättre i den aspekten, jag har inte kollat tjockleken men BB58 känns tunnare än P39 och glidare lättare in under skjortärmen.Kan du inte berätta lite hur de känns i jämförelse med varandra?
Som diskuteras i annan tråd - verkar vara så att det inte är någon som budat 85, utan ett sätt att trigga eventuell budgivning. Så vi ska inte tänka att marknadspris är 104tkr. @ArtVandelay104 175 kr om den hade sålts vilket är inkl. 22,5% plus 50kr i avgifter som de tar för klubbade objekt. Långt över min förväntan.
Precis vad jag behövde höra. När jag vad och provade P39 bredvid min BB58 så upplevdes de precis som du säger: lika på många sätt men också väldigt olika.Det är en ganska svårt att jämnföra dem, på ytan ser de relativt lika ut men känslan är helt annorlunda. BB58 har helt plöstligt blivit lite mer dressad och P39 känns verkligen "toolig" men passar ändå till skjorta och kavaj även om BB58 gör sig bättre i den aspekten, jag har inte kollat tjockleken men BB58 känns tunnare än P39 och glidare lättare in under skjortärmen.
P39 är uppenbart betydligt lättare än BB58 och så är microjusteringen magisk men claspen är för min smak snäppet för stor men inget som stör, precis som BB58ans nitar på länken är inget som stör men hade passat bättre utan dem.
Jag saknar datum mer på P39 än vad jag gör på BB58.
Det är helt enklet känslan som är den stor skillnaden och ingen är bättre än den andra och de passar utmärkt med båda i samlingen.
Hade jag bara fått välja en hade mitt personliga val landat på BB58.
Höst-gilt på visarnaSkickar upp en till bild från helgen, gillar verkligen hur den skiftar mellan olika nyanser av blått beroende på ljus
Grym klocka,grymma bilder.
Några bilder från gårdagens premiärvandring med Rangern.
Lite vassa kanter på spännet och inte bästa lumen. Men med det sagt så har jag nog aldrig varit så här nöjd med en klocka.
Rekommenderas starkt för er som går och funderar!
Grattis , vad tycker du.Första TT med Pelagos
Är väldigt nöjd! Perfekt storlek och känns verkligen som en pelagos, fast mindre.Grattis , vad tycker du.
Jag gillar min skarpt.
Enkelt valAlla dessa val om ni fick välja endast 1, vilken hade ni tagit och varför?
Lutade länge åt den men landade till slut på en Pro Får se om jag hinner få en innan prishöjningenEnkelt val
BB Bronzo
SvikareeeeeLutade länge åt den men landade till slut på en Pro Får se om jag hinner få en innan prishöjningen
Pro är en jäkla bra utmanareLutade länge åt den men landade till slut på en Pro Får se om jag hinner få en innan prishöjningen
Visste dem nått om leveranstid?Lutade länge åt den men landade till slut på en Pro Får se om jag hinner få en innan prishöjningen
Nån aning om hur mycket priset ska höjas?Lutade länge åt den men landade till slut på en Pro Får se om jag hinner få en innan prishöjningen