• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

T O R S D A G
C4B89AC2-9BFF-413C-B43F-440FE1C0C173.jpeg

Skulle gärna vilja ha lite input på band som skulla lira fint med Rangern.
Gärna specifika förslag. Inte "ett Nato" eller "ett sailstrap" vet att den passar på det mesta men vill ha nåt extra. ;)
Helst nåt som inte måste beställas från andra sidan världen.

Gummi från Vanguard (eg avsett för BB58an) sitter som en smäck. Men det är ju frånandrasidanvärldenbeställning tyvärr om du inte hittar begagnat.

DFD48D9E-9120-4D0F-8BBE-ECB1C6FBAF28.jpeg

Halkade ur klockintresset under Corona och denna gav mig ett stort villhöversug!

Sjukt bra, känslan är att denna och min BB58 får leva vidare, vem vet, grabbarna får kanske ärva dom den dagen de klarar av det.

Storleken på mina 16,5/17cm handleder är riktigt bra, inte för stor för en klocka med dess karaktär.

Titan känns än så länge som en hit 😍

image.jpg

Halkade ur klockintresset under Corona och denna gav mig ett stort villhöversug!

Sjukt bra, känslan är att denna och min BB58 får leva vidare, vem vet, grabbarna får kanske ärva dom den dagen de klarar av det.

Storleken på mina 16,5/17cm handleder är riktigt bra, inte för stor för en klocka med dess karaktär.

Titan känns än så länge som en hit 😍

image.jpg
Sitter 👌

Gänget i tudortråden!

Fick precis meddelande från AD att jag kan plocka ut en Tudor PRO M79470-0001 (black bay PRO). Dessvärre har jag blivit galet sugen på en Pelagos 39. Vill dock inte att köplatsen ska gå till waste, så är någon sugen på en BB PRO helt ny? Isåfall kan vi lösa det i Stockholm, annars tackar jag nej till klockan :)

Ha det bäst!

Senast ändrad:
@Been och alla andra som kör/kört både P39 och FXD över en längre period nu. Vilken upplever ni som bäst? Känns lite som väntan på Godot efter FXD'n och funderar på om det verkligen är värt det?

@Been och alla andra som kör/kört både P39 och FXD över en längre period nu. Vilken upplever ni som bäst? Känns lite som väntan på Godot efter FXD'n och funderar på om det verkligen är värt det?
Upplever dom som helt olika klockor och kan inte säga vem som är bäst idag var PRO det men i morgon är 39:an det .
Det jag dock kan säga är att jag tycker båda passar mig bättre än FXD så därför har den fått lämna mig och hittat en annan nöjd ägare.

Upplever dom som helt olika klockor och kan inte säga vem som är bäst idag var PRO det men i morgon är 39:an det .
Det jag dock kan säga är att jag tycker båda passar mig bättre än FXD så därför har den fått lämna mig och hittat en annan nöjd ägare.
Där ser man 🙂 kul att du trivs med 39:an. Är fortfarande ambivalent till hur jag tycker Titanium känns och om jag kommer vänja mig vid det.

Tillbaka
Topp