Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle gärna vilja ha lite input på band som skulla lira fint med Rangern.
Gärna specifika förslag. Inte "ett Nato" eller "ett sailstrap" vet att den passar på det mesta men vill ha nåt extra.
Helst nåt som inte måste beställas från andra sidan världen.
Skulle gärna vilja ha lite input på band som skulla lira fint med Rangern.
Gärna specifika förslag. Inte "ett Nato" eller "ett sailstrap" vet att den passar på det mesta men vill ha nåt extra.
Helst nåt som inte måste beställas från andra sidan världen.
SitterHalkade ur klockintresset under Corona och denna gav mig ett stort villhöversug!
Sjukt bra, känslan är att denna och min BB58 får leva vidare, vem vet, grabbarna får kanske ärva dom den dagen de klarar av det.
Storleken på mina 16,5/17cm handleder är riktigt bra, inte för stor för en klocka med dess karaktär.
Titan känns än så länge som en hit
Tack.Jag har 17cm handleder ungefär och den bärs inte stort. Fungerar prima med små handleder säger jag.
Du kommer bli såld! Storleken, lättheten - En klocka som ska vara med på grejerTack.
Behöver nog tyvärr åka och testa en på riktigt...
Är du där nu? Måste ha missat dig, var där vid 17Men blev ju lite sugen på denna dom ligger på klockkvaliten på Kaplans
Inte ett märke på klockan.
Väldigt bra service på Bratte Store!
Trevlig att du meddelar och uppdaterar oss att du nu vidgat vyerna till förmån för BratteVäldigt bra service på Bratte Store!
Upplever dom som helt olika klockor och kan inte säga vem som är bäst idag var PRO det men i morgon är 39:an det .@Been och alla andra som kör/kört både P39 och FXD över en längre period nu. Vilken upplever ni som bäst? Känns lite som väntan på Godot efter FXD'n och funderar på om det verkligen är värt det?
Där ser man kul att du trivs med 39:an. Är fortfarande ambivalent till hur jag tycker Titanium känns och om jag kommer vänja mig vid det.Upplever dom som helt olika klockor och kan inte säga vem som är bäst idag var PRO det men i morgon är 39:an det .
Det jag dock kan säga är att jag tycker båda passar mig bättre än FXD så därför har den fått lämna mig och hittat en annan nöjd ägare.
Jag måste säga att jag gillar det skarpt dels den lite gråare färgen men även vikten. Tror att du kan trivas med Titan. Vad är det som gör att du tvekar med titan ?Där ser man kul att du trivs med 39:an. Är fortfarande ambivalent till hur jag tycker Titanium känns och om jag kommer vänja mig vid det.
Upplevde den som "för lätt" när jag testat den. Men jag antar att det likt mindre tavlor är en vanesak.Jag måste säga att jag gillar det skarpt dels den lite gråare färgen men även vikten. Tror att du kan trivas med Titan. Vad är det som gör att du tvekar med titan ?
Ja det är som att ta på sig en 34 mm certina.Upplevde den som "för lätt" när jag testat den. Men jag antar att det likt mindre tavlor är en vanesak.
Ja det kanske inte vore så dumtJa det är som att ta på sig en 34 mm certina.
Jag gillar det dock , men smaken är som baken
Du får komma och låna min i några dagar så kan du känna efter vad du tycker.