Man kan tycka illa om deras design, men det är svårt att tala illa om dess påverkan historiskt, och om deras verk som inte är kattpiss!Den detaljen svider lite. Med tanke på att jag tycker mycket illa om Breitling-klockor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan tycka illa om deras design, men det är svårt att tala illa om dess påverkan historiskt, och om deras verk som inte är kattpiss!Den detaljen svider lite. Med tanke på att jag tycker mycket illa om Breitling-klockor
Det är ett mycket bra kronografverk och tittar man på Breitling med samma urverk så listar dom över 90' idag.Den detaljen svider lite. Med tanke på att jag tycker mycket illa om Breitling-klockor
Fina bilderBB36 till sjöss. Skapligt med dimma
Blir nog svårt är kö på dessa också även om det verkar komma ut många på marknaden nu.Ska ner till Nymans början på veckan.. Hur ser möjligheterna att komma ut med en P39 därifrån? Misstänker att det är rätt kört med storebrodern Rolex..
Sant, de kan uppenbarligen göra bra urverk Sen är det ju en smaksak när det gäller i design (biter mig i läppen för att stanna där, det är ju en Tudor-tråd).Man kan tycka illa om deras design, men det är svårt att tala illa om dess påverkan historiskt, och om deras verk som inte är kattpiss!
Kör på P39 om du kan. FXD kommer tyvärr att vara för stor på dig.@Been och alla andra som kör/kört både P39 och FXD över en längre period nu. Vilken upplever ni som bäst? Känns lite som väntan på Godot efter FXD'n och funderar på om det verkligen är värt det?
TjusigDebut i forumet och Tudor-tråden med mitt senaste inköp. Mycket nöjd med 58an!
Tackar!Tjusig
Man får gratulera till ett toppenköp
Känner igen mig - var exakt likadant när min landadeTackar!
Enda nackdelen med den är att övriga klockor aldrig får någon tid på handleden
Tjusigt matchatDå är Tudorveckan inledd .
Börjar med BB 36
Tycker att det gråa Nato’t på den blå är riktigt snyggt. Men komfortmässigt kommer jag tyvärr inte överens alls med typen. Men grym komboNato-måndag.
I så fall har jag fel. Har försökt att inte läsa på för mycket av en anledning... Den ser stor ut, men grymt snygg. Finns det någon lag på hur många väldigt vattentäta mekaniska klockor i titan man får ha?Stor? Den är ju 39 mm
Tror att det närmaste ledning man kommer finns i 12 kap. i ByggningabalkenI så fall har jag fel. Har försökt att inte läsa på för mycket av en anledning... Den ser stor ut, men grymt snygg. Finns det någon lag på hur många väldigt vattentäta mekaniska klockor i titan man får ha?
Tack forumet för push-back!!!!Den är kanonbra! Stor och stor, den känns och bärs som en 40mm men tycker du att det med är stort så är det klart.
Jag har 18cm runt handleden, och bär både smått och stort
Här är en bild med lite avstånd eftersom klockorna alltid ser stora ut i närbilder.
Den är verkligen skön att bära. Lätt den skönaste dykaren jag har haft, och fantastisk länk som gör att man enkelt får till den perfekte sizen! Kan varmt rekommendera att du testar en.
Ja, jag är benägen att hålla med ang komforten. Föredrar länk.Tycker att det gråa Nato’t på den blå är riktigt snyggt. Men komfortmässigt kommer jag tyvärr inte överens alls med typen. Men grym kombo
Claspen är inte så lång som den ser ut. Ska ju vara kortare än BB58 om man tittar på hur mycket yta som tas upp under låset.Efter lite ytterligare test så instämmer jag helt klart med att det är en vanesak. Däremot funderar jag på hur den kommer sitta på handleden iom att claspen är väldigt lång. Ni som har den, hur har ni upplevt den efter att ni tagit bort ett par länkar?
Tack, jo den borde ju onekligen sitta OK. Jag upplevde nog BB58 claspen som kortare, men det kan ju vara en synvillaClaspen är inte så lång som den ser ut. Ska ju vara kortare än BB58 om man tittar på hur mycket yta som tas upp under låset.
Jag har svårt att se att man har 14cm handleder och allt över det borde klara sig.
Inser att låset ser större ut än vad det är irl.
Den är kortareTack, jo den borde ju onekligen sitta OK. Jag upplevde nog BB58 claspen som kortare, men det kan ju vara en synvilla
Tack, jo den borde ju onekligen sitta OK. Jag upplevde nog BB58 claspen som kortare, men det kan ju vara en synvilla
Den är kortare
När du skriver ”ska”, har du båda eller är det en gissning? Undrar bara iom att @Been har båda.Den är visuellt kortare. Bakom låset, på andra sidan länken dvs mot handleden så ska BB58 vara längre. Inget man ser eller reflekterar över.
Finns bilder som illustrerar ser i tråden. Har båda så kan dubbelkolla.När du skriver ”ska”, har du båda eller är det en gissning? Undrar bara iom att @Been har båda.