Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stor? Den är ju 39 mmMin absolut favorit Tudor!! Men den är stor. Hur stor handled har du? Hur tycker du den känns att bära?
Bästa är att kolla med AD då de har både en s/m och en m/l version av den.Hej!
Fråga till all BB58 Blue ägare. Någon av er som sitter med Tudors egna Soft strap (mockastrapen) och som kan hjälpa mig att ta reda på hur lång bägge delarna av den är? Supertacksam för svar.
Maaagisk, inte lite avis på den där! Stort grattisDenna veckas Tudor-torsdag känns speciell med tanke på det paket som dök upp idag
Jag har 17cm handleder ungefär och den bärs inte stort. Fungerar prima med små handleder säger jag.Min absolut favorit Tudor!! Men den är stor. Hur stor handled har du? Hur tycker du den känns att bära?
Jag hade inte tagit ett visnings exemplar i butik hos AD. Men då kanske du får vänta längre. Att ta ett exemplar som varit framme gör man vid limited edition eller precis före en prishöjning. Där valen få.Ska hämta ut min P39, får man dom ibland från montern? Trodde man skulle få en ny i låda?
Inte ta ett visningsex? Hur menar du då och varför? Har haft ett fleratal ex som legat i fönstret någon extra dag, utan att det gjort någon skillnad. Och ja du kommer sannolikt att få vänta längre och även ge intrycket av att vara en knepig kund och ev. få vänta lite längre på grund av det med.Jag hade inte tagit ett visnings exemplar i butik hos AD. Men då kanske du får vänta längre. Att ta ett exemplar som varit framme gör man vid limited edition eller precis före en prishöjning. Där valen få.
Grymt fin,grattis!Denna veckas Tudor-torsdag känns speciell med tanke på det paket som dök upp idag
Många trodde nog att det skulle ske i samband med prisökningen på Rolex. Minns inte sist Tudor åkte på en höjning men har för mig att det har skett vid årsskifte innanUteblev den ryktade prisökningen förresten?
Tudor hade en prisökning 1/1.Många trodde nog att det skulle ske i samband med prisökningen på Rolex. Minns inte sist Tudor åkte på en höjning men har för mig att det har skett vid årsskifte innan
Sjukt kul nytillskott i Snowflake-högen på forumet, grattis! Jag trånar efter ett insert som ditt till min 9410, det höjer känslan minst 20% jämfört met ett blankt och propert service-insert.Denna veckas Tudor-torsdag känns speciell med tanke på det paket som dök upp idag
kom tidigtDenna veckas Tudor-torsdag känns speciell med tanke på det paket som dök upp idag
Grattis bomba med bilderDenna veckas Tudor-torsdag känns speciell med tanke på det paket som dök upp idag
Tack, jag har längtat efter en blå flinga bra länge nu. Utöver att denna modell är magiskt härligt, så känns den väldigt mycket "Tudor" får man säga.Sjukt kul nytillskott i Snowflake-högen på forumet, grattis! Jag trånar efter ett insert som ditt till min 9410, det höjer känslan minst 20% jämfört met ett blankt och propert service-insert.
Ska göra mitt bästaGrattis bomba med bilder
Grattis till en fin klocka och välkommen in i TrådenMin första Tudor-torsdag. Känns stort