• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Denna veckas Tudor-torsdag känns speciell med tanke på det paket som dök upp idag 😊
2B54BDC8-6AA8-46AB-942A-7083AC6A78DA.jpeg

Senast ändrad:
Jag hade inte tagit ett visnings exemplar i butik hos AD. Men då kanske du får vänta längre. Att ta ett exemplar som varit framme gör man vid limited edition eller precis före en prishöjning. Där valen få.
Inte ta ett visningsex? Hur menar du då och varför? Har haft ett fleratal ex som legat i fönstret någon extra dag, utan att det gjort någon skillnad. Och ja du kommer sannolikt att få vänta längre och även ge intrycket av att vara en knepig kund och ev. få vänta lite längre på grund av det med.
Man ska ju också vara medveten om att exemplaren bakom disk också tas fram till kunder för att kunna testa med.

Det är som att säga att man aldrig skulle köpa en tröja som legat framme i butiken. 🤷🏻‍♂️

Skulle gärna vilja ha lite input på band som skulla lira fint med Rangern.
Gärna specifika förslag. Inte "ett Nato" eller "ett sailstrap" vet att den passar på det mesta men vill ha nåt extra. ;)
Helst nåt som inte måste beställas från andra sidan världen.
IMG20221110173243.jpg

Sjukt kul nytillskott i Snowflake-högen på forumet, grattis! Jag trånar efter ett insert som ditt till min 9410, det höjer känslan minst 20% jämfört met ett blankt och propert service-insert.
Tack, jag har längtat efter en blå flinga bra länge nu. Utöver att denna modell är magiskt härligt, så känns den väldigt mycket "Tudor" får man säga.

Tillbaka
Topp