@Been har ju 925 så ingen länk.När du skriver ”ska”, har du båda eller är det en gissning? Undrar bara iom att @Been har båda.
För sjutton @Deskdiversthlm du måste ju ha koll på vad vi har i strumplådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Been har ju 925 så ingen länk.När du skriver ”ska”, har du båda eller är det en gissning? Undrar bara iom att @Been har båda.
Jaa!Antar att @Dreas89 menar dessa mått!
Riktigt braNöjd efter helgens inköp!
Tack! Funderade ju på din BB Pro men blev denna istället. Den känns riktigt bra! Men svårt att släppa Pro:n så får kanske bli en sån nån dag…Riktigt bra
Vart nöp du den?Tack! Funderade ju på din BB Pro men blev denna istället. Den känns riktigt bra! Men svårt att släppa Pro:n så får kanske bli en sån nån dag…
Det har varit en lååååång måndag. En ordentlig tankevurpa där.@Been har ju 925 så ingen länk.
För sjutton @Deskdiversthlm du måste ju ha koll på vad vi har i strumplådan
Grymt tack!Antar att @Dreas89 menar dessa mått!
@Jesper Hade nog lite flyt som ringde till Engströms Ur i Jkp förra torsdagen, då de fått in en svart och en vit samma dag. Bokade den vita och åkte dit i lördags. Gillar den skarpt så vart inget svårt beslut!Vart nöp du den?
Ja snacka om flyt,grattis! Va den på länk?@Jesper Hade nog lite flyt som ringde till Engströms Ur i Jkp förra torsdagen, då de fått in en svart och en vit samma dag. Bokade den vita och åkte dit i lördags. Gillar den skarpt så vart inget svårt beslut!
Ring @Nymans Ur 1851 Västerås och fråga är ju det enklaste svaret.Finns Tudor Royal 38 eller 41 svart inne hos butikerna eller är det väntetid även på dessa?
Nej, se bild nedan samt min bild. Låset är längre men det är ju visuellt och de bitar som faktiskt inte är helt rörliga är fler på BB58.Den är kortare
Har båda, se min bild av båda.När du skriver ”ska”, har du båda eller är det en gissning? Undrar bara iom att @Been har båda.
Som komplement till ovan tog jag bild på mina två egna. Till vänster P39, höger är BB58.Antar att @Dreas89 menar dessa mått!
Grymt! Tack för hjälpen!Nej, se bild nedan samt min bild. Låset är längre men det är ju visuellt och de bitar som faktiskt inte är helt rörliga är fler på BB58.
Har båda, se min bild av båda.
Som komplement till ovan tog jag bild på mina två egna. Till vänster P39, höger är BB58.
Som man kan se har BB58 fler länkar som inte kan röra sig ”fritt”. Dvs minsta möjliga handledsmått bör vara en lägre siffra för P39.
Vad man kan lura sig på att själva Claspen är längre , tack för klargörandetNej, se bild nedan samt min bild. Låset är längre men det är ju visuellt och de bitar som faktiskt inte är helt rörliga är fler på BB58.
Har båda, se min bild av båda.
Som komplement till ovan tog jag bild på mina två egna. Till vänster P39, höger är BB58.
Som man kan se har BB58 fler länkar som inte kan röra sig ”fritt”. Dvs minsta möjliga handledsmått bör vara en lägre siffra för P39.
Pelagosen känns större men ändå mindre, urtavlan är mindre för den större bezeln, eller iaf känns det så visuellt. Jag tycker att de kompletterar varandra bra, BB58 är mer dressad och Pelagosen mer rough.@Dreas89 hur tycker du att dem kompletterar varandra, du funderar inte på att göra dig av med en av dem? Tycker du att dem känns lika stora, eller känns pelagosen större?
Mycket bra val det med grattis.Tack! Funderade ju på din BB Pro men blev denna istället. Den känns riktigt bra! Men svårt att släppa Pro:n så får kanske bli en sån nån dag…
Ja visst är den grym!? Den har helt sabbat min rotation i klocklådanFXD funkar grymt året runt. Snart ett år sedan denna plockades ut och det kommer definitivt bli min mest burna klocka 2022.
Vart ifrån kom samtalet?Jag tackade precis nej till en Pelagos 39 (ekonomiska prioriteringar). Hoppas att den hittar ett hem här i tråden!
Bergströms i Uppsala hade en svart inne för någon vecka sen man kunde köpa direkt och hade tydligen haft en vit någon dag innan.Ja snacka om flyt,grattis! Va den på länk?
Ok,bättre tilldelning nu eller folk som hoppat av lista?Bergströms i Uppsala hade en svart inne för någon vecka sen man kunde köpa direkt och hade tydligen haft en vit någon dag innan.
Bergströms UppsalaVart ifrån kom samtalet?
Säljaren sa att dem hade kommit ikapp listan och låg i fas(ingen lista) i alla fall på den svarta. Sen hade dem bara 1 ex så kanske inte så att man kan gå in och plocka upp en när man vill men väntan borde inte vara så lång.Ok,bättre tilldelning nu eller folk som hoppat av lista?