• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu är man med i klubben! Nästa får bli en BBB eller flinga, eller 79090, eller Heritage Chrono, i blått. Eller svart, eller grå... fan...

IMG_20151016_165537.jpg

1. Har de bytt från grön till blå lume?
2. Stör sig verkligen folk på fejkpatinan? Index och visare ser inte alls gulnade ut och exakt som de här bilderna är upplevde jag min röda black bay.
3. Här är en svart till salu.
http://forums.watchuseek.com/f30/fs...4.html#/forumsite/20758/topics/2485914?page=1
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Jag förstår inte hur man kan störa sig på det som påstås vara fejkad patina. Värt att tillägga är att jag har ett lika stort intresse för gitarrer som klockor och på gitarrsidan fullkomligt hatar jag fejkat slitage/patina (väldigt vanligt). Samma tumregel gäller klockor också.

Worn n torn

Någon annan än trädgårdsmästaren som ägt en North Flag ett tag och vill dela med sig av lite tankar och bilder ute i det vilda?

Känns inte så himla het på marknaden...

image.jpeg
image.jpeg
Jag gillar den. Efter en dress, en kronograf och en med målade index så ska jag nog slå till om man inte hinner ändra sig innan dess.
Känns fel att köpa den nu och ha fyra st med integrerade länkar och två dykare men inget annat roligt. :)
Edit: kanske kommer in en till med integrerad länk före dom andra

Jag gillar den. Efter en dress, en kronograf och en med målade index så ska jag nog slå till om man inte hinner ändra sig innan dess.
Känns fel att köpa den nu och ha fyra st med integrerade länkar och två dykare men inget annat roligt. :)
Edit: kanske kommer in en till med integrerad länk före dom andra

Du har bra smak caro så du löser nog det där ;)

Står ju på listan för svarta BB till min födelsedag men om känslan inte finns där på länk (bara provat på textil) så vill jag ha en plan b och gärna en plan c också... Behöver något beateraktigt, något syrrans bebis kan spy på. Trots det har jag kikat på Reverso och Tank Solo i rosé...

Tycker att NF är cool tack vare formen som flörtar med de äldre integrerade klockorna från Rolex och Tudor. Framför allt gillar jag att de tog klivet upp på in-house. :)

Du har bra smak caro så du löser nog det där ;)

Står ju på listan för svarta BB till min födelsedag men om känslan inte finns där på länk (bara provat på textil) så vill jag ha en plan b och gärna en plan c också... Behöver något beateraktigt, något syrrans bebis kan spy på. Trots det har jag kikat på Reverso och Tank Solo i rosé...

Tycker att NF är cool tack vare formen som flörtar med de äldre integrerade klockorna från Rolex och Tudor. Framför allt gillar jag att de tog klivet upp på in-house. :)
Haha så jävla mycket man vill ha.
Först BBn som är beställd sen en panda bigblock sen en date-day eller datejust med svarttavla sen en gråfadad 7928 med chapterring sen en NF osv osv :banghead:
Märks det att jag gillar tudor?

Tillbaka
Topp