Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1. Har de bytt från grön till blå lume?
2. Stör sig verkligen folk på fejkpatinan? Index och visare ser inte alls gulnade ut och exakt som de här bilderna är upplevde jag min röda black bay.
3. Här är en svart till salu.
http://forums.watchuseek.com/f30/fs...4.html#/forumsite/20758/topics/2485914?page=1
![]()
![]()
![]()
![]()
Vill ha men ekonomiskt omöjligt just nu.Någon annan än trädgårdsmästaren som ägt en North Flag ett tag och vill dela med sig av lite tankar och bilder ute i det vilda?
Känns inte så himla het på marknaden...
![]()
![]()
Jag gillar den. Efter en dress, en kronograf och en med målade index så ska jag nog slå till om man inte hinner ändra sig innan dess.Någon annan än trädgårdsmästaren som ägt en North Flag ett tag och vill dela med sig av lite tankar och bilder ute i det vilda?
Känns inte så himla het på marknaden...
![]()
![]()
Jag gillar den. Efter en dress, en kronograf och en med målade index så ska jag nog slå till om man inte hinner ändra sig innan dess.
Känns fel att köpa den nu och ha fyra st med integrerade länkar och två dykare men inget annat roligt.
Edit: kanske kommer in en till med integrerad länk före dom andra
Nytt för dagen.
Om nån sitter på ett insert så hojta till!
![]()
Ser ut att vara blank tavla på onlyn, ser fan gött ut
Grattis!Letat efter en mindre ömtålig "beater" som komplement till 5513 '68 och Speedmaster '70 - och idag blev det impulsköp av en Pelagos gen 1 hos en AD i Tyskland. Första klockan jag köper som inte är mer än 40 år gammal...
Snyggt, stort grattis!Letat efter en mindre ömtålig "beater" som komplement till 5513 '68 och Speedmaster '70 - och idag blev det impulsköp av en Pelagos gen 1 hos en AD i Tyskland. Första klockan jag köper som inte är mer än 40 år gammal...
Grattis-kul att ha modellen som utgår!Letat efter en mindre ömtålig "beater" som komplement till 5513 '68 och Speedmaster '70 - och idag blev det impulsköp av en Pelagos gen 1 hos en AD i Tyskland. Första klockan jag köper som inte är mer än 40 år gammal...
Haha så jävla mycket man vill ha.Du har bra smak caro så du löser nog det där
Står ju på listan för svarta BB till min födelsedag men om känslan inte finns där på länk (bara provat på textil) så vill jag ha en plan b och gärna en plan c också... Behöver något beateraktigt, något syrrans bebis kan spy på. Trots det har jag kikat på Reverso och Tank Solo i rosé...
Tycker att NF är cool tack vare formen som flörtar med de äldre integrerade klockorna från Rolex och Tudor. Framför allt gillar jag att de tog klivet upp på in-house.![]()
Var?! Nä nu jävlar får min landa snartProvade den svarta BBn idag, jävligt trevlig!
![]()
![]()
![]()
![]()
Sugen....
Provade den svarta BBn idag, jävligt trevlig!
Sugen....
vad har de satt priset till?
jag vet inte det priset heller. ca 25?Samma som de två andra. Inget som är annorlunda förutom det estetiska.
Testa 30200 om jag inte missminner migjag vet inte det priset heller. ca 25?
jag vet inte det priset heller. ca 25?
Stämmer, på länk. På läder är den billigare[/QUOTE]"Ernesto, post: 1095916, member: 2438"]Lite till
31 040 kr.
http://www.nymansur.com/produkter/tudor/heritage/79220b-95740/tudor-heritage-black-bay-79220b-95740