• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Glad Tudor-torsdag! Den blå nyansen på BB58 är grymt stilig.
20221215_180748.jpg

Ett par timmar kvar till stängning och negroni. Tills dess kika in på mitt instagram och läs vilka element som gör Pelagos 39:an till den bästa vintage Tudorn.

33C01E76-3462-4938-B7B8-DB3C1F03581A.jpeg

Bra tryck i lumen kanske något för Lumeee eller hur @Limeee 🤪
6BA21D1A-26FF-45DC-95D7-DA3660032756.jpeg
Ps det ligger väl en ute under list men du gnällde ju om Titan häromdagen om jag inte missminner mig 😉
Har inget emot titan, men inte riktigt såld på designen i övrigt. Inget som riktigt lockar med tavlan just nu, men hinner säkerligen ändra mig om det😳
Vad synd.
Har du provat Pelagosen eller BB Pro ännu ?
Kan vara värt att vänta på lämpligt läge för en Tudor Sub men det drar iväg rätt bra ändå.
Har testat båda, P39 är inget som lockar just nu. BB Pro lockar desto mer men inte tillräckligt mycket ännu (men kan nog vara den moderna Tudor som jag är mest sugen på). Hoppas en Sub blir nästa Tudor men vi får se😁

Har inget emot titan, men inte riktigt såld på designen i övrigt. Inget som riktigt lockar med tavlan just nu, men hinner säkerligen ändra mig om det😳

Har testat båda, P39 är inget som lockar just nu. BB Pro lovkar desto mer men inte tillräckligt mycket ännu. Hoppas en Sub blir nästa Tudor men vi får se😁
Köp en SUB så byter vi om någon vecka när du tröttnat

Har testat båda, P39 är inget som lockar just nu. BB Pro lockar desto mer men inte tillräckligt mycket ännu (men kan nog vara den moderna Tudor som jag är mest sugen på). Hoppas en Sub blir nästa Tudor men vi får se😁
Ja en sub hade varit fantastiskt. För egen del var det ju ingenting som lockade med P39:an men den levererar där den ska. 😉

Tillbaka
Topp