Loshin
Silver
Ska ligga på samma pris som den röda och den blå. 31040 kr på länk och 28140 kr på läder.Bra där, vad ligger listpris på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska ligga på samma pris som den röda och den blå. 31040 kr på länk och 28140 kr på läder.Bra där, vad ligger listpris på?
Så borde vara fallet!Med ett Tudor viklås och ändlänkar då om jag förstått rätt.
ja det där var en ritkig håll käften-klocka! Snyggt mögel!För mycket snack i tråden nu tycker jag![]()
![]()
Den är grym, stort grattis!Så har då även jag fått tag i en blå Pelagos! Några första intryck:
- Grym blå färg! Precis som jag hoppats på. Klar när den ska vara klar och matt när den ska vara matt.
- Bra lume (även om väntat).
- En stor pjäs. Även på höjden. Men jag gillar't.
- Fem rader är bättre än två. Det säger sig självt. (Detsamma gäller såklart in-house vs ETA.)
- Hade föredragit en något ljusare färg på boett och länk. Men jag förstår att det här ska vara en "hård" och toolig klocka, inte någon man schteeker med på Kallis på somrarna...
- Minus för länken. Den känns lite billig och kunde helt enkelt vara snyggare. Dock plus för snabbjusteringen i låset. Ser fram emot att testa gummibandet. Och kanske något nato?!
Kort sagt ett grymt och förhållandevis billigt alternativ att släcka min längtan efter något blått! (Nu behöver jag inte dregla över den galet överprissatta Rolex-smurfen längre.)
Nedan några obligatoriska bilder.
![]()
![]()
![]()
Tack för tipset. Ska in till stan imorgon så kan man passa på att klämma om den är kvar.För den som är sugen så har Krons fått in Black Bay Black nu!
@Luckyluciano Hur ligger RobE till?
De får leverans en gång i månaden oftast och brukar få leveransen i början av varje månad enligt Daniel. Så det är början av november som gäller hos dom om inte Claud bestämmer sig för att oväntat kika in och leverera den.Tack för tipset. Ska in till stan imorgon så kan man passa på att klämma om den är kvar.![]()
De får leverans en gång i månaden oftast och brukar få leveransen i början av varje månad enligt Daniel. Så det är början av november som gäller hos dom om inte Claud bestämmer sig för att oväntat kika in och leverera den.@micke_s
Den där, fy fan vad fin! Stort grattis! Får man fråga hur du kom över en sådan goding? Sälja?GammelTudor är mysigt.
![]()
Jag har redan första tjingDen där, fy fan vad fin! Stort grattis! Får man fråga hur du kom över en sådan goding? Sälja?![]()
Jag har redan första tjing![]()
Tack! Den sitter nog rätt säkert för stunden..Den där, fy fan vad fin! Stort grattis! Får man fråga hur du kom över en sådan goding? Sälja?![]()
Vart köpte du den? Sverige?Tack! Den sitter nog rätt säkert för stunden..![]()
Av en handlare väster om bäcken.Vart köpte du den? Sverige?
Ok, värst vad hemligt. Menmen vill du inte dela måste du inte.Av en handlare väster om bäcken.
Varför så intresserad av vart jag köpt min klocka? Den är köpt av Kirill som driver Lunar Oyster i USA.Ok, värst vad hemligt. Menmen vill du inte dela måste du inte.
Vem är du? Känner inte igen nicket...Jag har redan första tjing![]()
Haha va fan. Nästan värt att man byter tillbaka ifall det innebär att man tappar tjinget pga nickbyteVem är du? Känner inte igen nicket...
![]()
Ledsen om du blev stött. Eftersom jag gillar den undrade jag vart man kan hitta dem eftersom de inte växer på träd direkt... Får hålla lite koll på LO maoVarför så intresserad av vart jag köpt min klocka? Den är köpt av Kirill som driver Lunar Oyster i USA.
Välkommen, du är typ ett halvår för sen.
Men snälla, bilden är ju jätte vacker.....Välkommen, du är typ ett halvår för sen.![]()