• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ni som ägt och sålt en BB;
Hur kommer det sig att ni sålde klockan? Tröttnade?
Tycker det är så märkligt att alla verkar sälja denna ganska snabbt.
Jag är otrolig sugen på en röd nämligen :D
Jag har haft en röd black bay. Kom från Italien, köpte den begagnad och det var fel box till den. Gillade den så mycket så jag gick i tankarna och tvekade om jag inte skulle plocka ut en helt ny.
Sa också att enda anledningen till att jag skulle flippa min BB var om det kom en svart.
En svart kom och jag slutade tveka. Sålde den röda och nu väntar jag på PM från min ad att de ska ha fått in den svarta. :)

Ni som ägt och sålt en BB;
Hur kommer det sig att ni sålde klockan? Tröttnade?
Tycker det är så märkligt att alla verkar sälja denna ganska snabbt.
Jag är otrolig sugen på en röd nämligen :D

Hade den i 8 veckor vilket för mig får anses länge... Sålde den när jag var utomlands för att köpa en annan klocka. Skulle inte säga att jag tröttnade, utan jag var mer sugen på den som jag köpte med pengarna.

image.jpeg

Gillade BB rent estetiskt men det var två grejer som jag inte gillade: den "för" stabila länken och den vassa boetten som skavde mot handleden när den svällde upp. Jag har mina klockor tight och det passade inte så bra med BB pga de två anledningarna.

image.jpeg

Kan inte bestämma mig för om BB är för stor eller inte. Vill ha en svart för den är jävligt snygg men måste den vara så jävla klossig?!

Jäklar vad den stack iväg i pris!
Jag vet! Stack iväg dryga dubbla utgångspriset. Men jag har lärt mig att är det något riktigt bra och fint så blir det flera budgivare och du måste ta i lite mer än du tänkt dig för att ro hem auktionen. I efterhand när det har gått en tid så brukar det oftast kännas rätt. Så och i detta fall...
Det satt ju på en Rolex 93150 länk dessutom! :happyhappy:

Goddagens

Efter bokstavligen läst igenom alla 146 sidorna i tudor tråden.. Gillade Tudor innan men tror jag är kär.
Allas input, alla bilder.. Herrejesus..ha begäret är enormt!
Alls som delat med av sin kunskap! Tack! Ni har bevisat att man kan lära en gammal man sitta
Mitt stora problem är nu vilken modell jag vill ha..
Så tack igen alla som bidrar till tråden! Sluta inte!

Goddagens

Efter bokstavligen läst igenom alla 146 sidorna i tudor tråden.. Gillade Tudor innan men tror jag är kär.
Allas input, alla bilder.. Herrejesus..ha begäret är enormt!
Alls som delat med av sin kunskap! Tack! Ni har bevisat att man kan lära en gammal man sitta
Mitt stora problem är nu vilken modell jag vill ha..
Så tack igen alla som bidrar till tråden! Sluta inte!
Tyvärr, detta är sista inlägget. Nu avslutas tråden för alla framtid. :drowning:

Tillbaka
Topp