Snygg, var det den som låg ute på K&S? Min hand hovrade länge över köpknappen...Min nya tudor! Än så länge mycket nöjd!Hade planer på en BBB men denna kom mellan.
![]()
![]()
Känns riktigt bra! Älskar tudor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg, var det den som låg ute på K&S? Min hand hovrade länge över köpknappen...Min nya tudor! Än så länge mycket nöjd!Hade planer på en BBB men denna kom mellan.
![]()
![]()
Känns riktigt bra! Älskar tudor...
Ja precis. Fick ett mycket bra prisSnygg, var det den som låg ute på K&S? Min hand hovrade länge över köpknappen...
Nice!Ja precis. Fick ett mycket bra pris![]()
Jaha de vart ju synd.. Men då drar jag till med läder är snyggast till klockan..för avslutas tråden så kan ingen protestera?Tyvärr, detta är sista inlägget. Nu avslutas tråden för alla framtid.![]()
Finns just nu 151 Black Bay till salu på c24, säkert hälften är röda. Prova där.Någon måste väl ändå ha tröttnat på sin Black Bay?![]()
Orka chrono24Finns just nu 151 Black Bay till salu på c24, säkert hälften är röda. Prova där.![]()
Jo, jag vet. Men jag gillar inte c24. Jag har hört av mig på några annonser och det har varit väldigt varierande bemötande.Orka chrono24![]()
Jag håller med dig, precis det jag menadeJo, jag vet. Men jag gillar inte c24. Jag har hört av mig på några annonser och det har varit väldigt varierande bemötande.
@christian-hJag håller med dig, precis det jag menade
Jag tror att jag har löst det bra.@christian-h
Men om man är så desperat så kanske man får bita i det äpplet. Det verkar ju svårt att få loss en på KS...
Håller helt med! Inte många bilder postade på dem, gillar.dem dock!Tudor black bay i all ära, vintage subs och snowflakes men vad har hänt med alla heritage chronos? Kan inte minnas när jag såg någon senast på forumet. En fluga???
Håller helt med! Inte många bilder postade på dem, gillar.dem dock!
Folk är väl nöjda? Finns några på c24 om jag inte minns felGanska märkligt, syntes till en och annan förut men inga längre men samtidigt har det inte svämmat över med säljesannonser här eller för den delen på andra sidor heller..![]()
Var sugen på en 2011. Minns att jag då tyckte den var lite för biffig.Tudor black bay i all ära, vintage subs och snowflakes men vad har hänt med alla heritage chronos? Kan inte minnas när jag såg någon senast på forumet. En fluga???
Var sugen på en 2011. Minns att jag då tyckte den var lite för biffig.
Ja för hög, och med kronoknapparna upplevdes den för stor för mig iaf. Tycker generellt många av de nya Tudors upplevs ha för höga/raka boetter.Okej, hög då eller? 41-42mm är ju inte gigantiskt och på natot borde den väl bäras rätt lätt.
Ja för hög, och med kronoknapparna upplevdes den för stor för mig iaf. Tycker generellt många av de nya Tudors upplevs ha för höga/raka boetter.
Med nato blir den ytterligare minst 2mm högre så ett nato skulle inte vara att föredra.Ja för hög, och med kronoknapparna upplevdes den för stor för mig iaf. Tycker generellt många av de nya Tudors upplevs ha för höga/raka boetter.
Med nato blir den ytterligare minst 2mm högre så ett nato skulle inte vara att föredra.
Storleken i diameter är många ggr ovidkommande när en klocka är 15-18mm hög.Var faktiskt inne på Rob och testade en Chrono för ett par dagar sen. Upplevde den inte som speciellt stor.. Är van vid allt från 34-44mm och den kändes perfekt. Har faktiskt undrat varför man aldrig ser den. Jag tycker den är hur ball som helst och kan mycket väl bli nästa köp!
Storleken i diameter är många ggr ovidkommande när en klocka är 15-18mm hög.
Tror att det finns mycket annat som lockar i den prisklassen samt att andrahandsvärdet är lågt på dessa.
Men gillar du den så är det bara att köpa![]()
Snygg! Grattis!På tåget hem från Stockholm, med mig fick jag denna.
Min första klocka från Tudor så tänkte det var läge att säga hej till Tudorfamiljen och bjuda på ett foto.
Trevlig helg!![]()