• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min nya tudor! Än så länge mycket nöjd! :) Hade planer på en BBB men denna kom mellan.

DSC_0576.JPG
DSC_0581.JPG

Känns riktigt bra! Älskar tudor...
Snygg, var det den som låg ute på K&S? Min hand hovrade länge över köpknappen...

Med nato blir den ytterligare minst 2mm högre så ett nato skulle inte vara att föredra.

Var faktiskt inne på Rob och testade en Chrono för ett par dagar sen. Upplevde den inte som speciellt stor.. Är van vid allt från 34-44mm och den kändes perfekt. Har faktiskt undrat varför man aldrig ser den. Jag tycker den är hur ball som helst och kan mycket väl bli nästa köp!

Var faktiskt inne på Rob och testade en Chrono för ett par dagar sen. Upplevde den inte som speciellt stor.. Är van vid allt från 34-44mm och den kändes perfekt. Har faktiskt undrat varför man aldrig ser den. Jag tycker den är hur ball som helst och kan mycket väl bli nästa köp!
Storleken i diameter är många ggr ovidkommande när en klocka är 15-18mm hög.
Tror att det finns mycket annat som lockar i den prisklassen samt att andrahandsvärdet är lågt på dessa.
Men gillar du den så är det bara att köpa :)

Storleken i diameter är många ggr ovidkommande när en klocka är 15-18mm hög.
Tror att det finns mycket annat som lockar i den prisklassen samt att andrahandsvärdet är lågt på dessa.
Men gillar du den så är det bara att köpa :)

Störde mig inte på höjden, reagerade nog faktiskt inte alls när jag tänker på det.. Andrahandsvärdet är ju en bummer av rang iof. Såg att man kan handla från exv pluswatch för runt 22', å andra sidan är ju nytt kanske lite roligare. Vi får se framåt våren när det är dags för examen (förhoppningsvis).

På tåget hem från Stockholm, med mig fick jag denna.
Min första klocka från Tudor så tänkte det var läge att säga hej till Tudorfamiljen och bjuda på ett foto.
Trevlig helg! :)
IMG_20151031_163527.JPG

Tillbaka
Topp