• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sådär ja!

Forumet första Black Bay Black?

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Hej!
En snabb fråga om man vill sälja en stållänk från tudor som sitter på en 79090 vad kan man begära för pris då ungefär?

Hej!
En snabb fråga om man vill sälja en stållänk från tudor som sitter på en 79090 vad kan man begära för pris då ungefär?
Varför sälja länken? Den vill du ha:) Ta ett sms-lån.
Tar mig friheten att svara åt @deddas (hoppas de är ok) då de troligtvis är min länk han undrar om. De är länken som sitter på den här klockan. De är en vikt Tudor länk.
https://klocksnack.se/threads/tudor-sub-79090.45503/
Sälj den du och släpp den Head only om han tjatar:)

vill helst sälja den med länken än head only, @deddas fråga mig vad han kan sälja länken för om han köper klockan och jag har inte så stor koll på de tyvärr så sa att han kunde fråga i Tudor tråden..men vet att de är dyrt att köpa till länk i efterhand.

Jag har börjat tröttna på min lollipop-visare och känner ett jäkla sug efter en mercedes-visare istället. Hade egentligen inte tänkt köpa en lollipop från början men det dök upp ett fint exemplar för bra pris så det blev bara så. Tudorproblem.

Tillbaka
Topp