Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Fan va vacker den är! Är kluven om det blir Black eller Red när det är dags för köp..Sådär ja!
Forumet första Black Bay Black?
![]()
![]()
![]()
Grymt, stort grattis!!Sådär ja!
![]()
![]()
![]()
Grymt. Stort grattis! Nu är det fan dags för Rob att få leverans snart. Börjar bli otålig. Köpte du på länk eller läder?Sådär ja!
![]()
![]()
![]()
Sådär ja!
![]()
![]()
![]()
Bra där! Schnöggt jobbat och stort grattis. Den är fan coolSådär ja!
![]()
![]()
![]()
Bra där, vad ligger listpris på?Sådär ja!
![]()
![]()
![]()
Grattis som ett as! Riktigt fin klocka. Min nästa tudor. Kanske.... finns för mångaSådär ja!
![]()
![]()
![]()
Kan bara gratulera till en skitsnygg klocka,får väl se när jag får råd med något nytt!!!?Sådär ja!
![]()
![]()
![]()
Grattis grattis!Sådär ja!
![]()
![]()
![]()
Sådär ja!
![]()
![]()
![]()
Grattis!Sådär ja!
![]()
![]()
![]()
Grattis! Ser bra ut! Nu kommer de börja rassla in härSådär ja!
![]()
![]()
![]()
Upp med lite bilder med länken på!Tack! Den är lika bra som jag hade hoppats på. Köptes självklart på länk!
Vad är det för länk? Oyster? Vikt eller solid? Skick? Osv.Hej!
En snabb fråga om man vill sälja en stållänk från tudor som sitter på en 79090 vad kan man begära för pris då ungefär?
Vad är det för länk? Oyster? Vikt eller solid? Skick? Osv.
Grattis! Sitter som gjuten på dig!Sådär ja!
![]()
![]()
![]()
Varför sälja länken? Den vill du haHej!
En snabb fråga om man vill sälja en stållänk från tudor som sitter på en 79090 vad kan man begära för pris då ungefär?
Sälj den du och släpp den Head only om han tjatarTar mig friheten att svara åt @deddas (hoppas de är ok) då de troligtvis är min länk han undrar om. De är länken som sitter på den här klockan. De är en vikt Tudor länk.
https://klocksnack.se/threads/tudor-sub-79090.45503/
4 borde man få. Ligger en ny för 5,5 i en annan annons.vill helst sälja den med länken än head only, @deddas fråga mig vad han kan sälja länken för om han köper klockan och jag har inte så stor koll på de tyvärr så sa att han kunde fråga i Tudor tråden..men vet att de är dyrt att köpa till länk i efterhand.
Kul! DU följde mitt tips dvs ser jagSådär ja!
![]()
![]()
![]()
Men länken är väl inte korekt för klockan då det inte är en dykarlänk! Kan du indikera referens på länk och ändlänkar så kan man bilda en bättre uppfattning om värde!? @Fergi4 borde man få. Ligger en ny för 5,5 i en annan annons.
Länk ref:7836Men länken är väl inte korekt för klockan då det inte är en dykarlänk! Kan du indikera referens på länk och ändlänkar så kan man bilda en bättre uppfattning om värde!? @Fergi
Härligt! En 7836 är ju egentligen en gmt/DJ länk men de är ju lika fina de! Ändlänkarna är ju korrekta!Länk ref:7836
Ändlänkar ref:380B
Med ett Tudor viklås och ändlänkar då om jag förstått rätt.Härligt! En 7836 är ju egentligen en gmt/DJ länk men de är ju lika fina de! Ändlänkarna är ju korrekta!