Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju trevligt ut fortfarande nöjd eller skall jag komma och hämta den 8 morgon.Känns riktigt bra att ha en Tudor och kunna hänga här och inte en sån där hemsk Rååleks Sub
![]()
Sitter som en smäck, kul att den kom till digÄntligen får man vara med på Tudor Torsdag igen
@Limeee höll ut några dagar mer än jag hade räknat med, men den som väntar på något gott osv
![]()
Sitter som en smäck, kul att den kom till dig![]()
Ja klart du också ”behöver” en Sub, sälj Chronon och nåt mer så är du ju hemmaSer ju trevligt ut fortfarande nöjd eller skall jag komma och hämta den 8 morgon.
Skämt och sido , jag kanske måste omvärdera min Tudorsamling och gå mer vintage.
Hör av dig när du lessnar så lånar jag den några dagar så att du får tillbaks suget och jag får se om jag skall börja leta på allvar.
Håller ju på men ingen vill ju köpa.Ja klart du också ”behöver” en Sub, sälj Chronon och nåt mer så är du ju hemma![]()
Då bör det ju bli ganska naturligt att jag tar över den där härnäst i turordningenEller hurTack återigen för den snabba och smidiga affären
Två impulsiva flippare som gör business kan ju inte bli annat än succé
![]()
Du är alltså på väg från 4 till 7?Ser ju trevligt ut fortfarande nöjd eller skall jag komma och hämta den 8 morgon.
Skämt och sido , jag kanske måste omvärdera min Tudorsamling och gå mer vintage.
Hör av dig när du lessnar så lånar jag den några dagar så att du får tillbaks suget och jag får se om jag skall börja leta på allvar.
Nej inte helt är nog mer för nyare klockor än vintage.Du är alltså på väg från 4 till 7?
![]()
Då bör det ju bli ganska naturligt att jag tar över den där härnäst i turordningen![]()
Finns en 76100 på K&S…Ser ju trevligt ut fortfarande nöjd eller skall jag komma och hämta den 8 morgon.
Fanns ju en anledning till att de övergav lollipop timvisaren……inte så snyggt när lumet blir instabilt och imploderar!! Men din ser ju stabil ut…….för tillfället……..Känns riktigt bra att ha en Tudor och kunna hänga här och inte en sån där hemsk Rååleks Sub![]()
Den dagen den sorgen, då har jag redan hunnit uppgradera till en snowflakeFanns ju en anledning till att de övergav lollipop timvisaren……inte så snyggt när lumet blir instabilt och imploderar!! Men din ser ju stabil ut…….för tillfället……..![]()
Grattis! Ser riktigt härlig utBronsaren fick ryka när jag fick chans att köpa en 76100 med lollipop! ÄNTLIGEN har jag en Tudor Sub
![]()
Tackar! Du får ta på dig en liten del varför jag blivit så sugen på Sub efter alla dina fina bilder på dinaGrattis! Ser riktigt härlig ut
Jag har aldrig ägt en 79090 eller 76100 men jag är väldigt svag för dessa referenser av någon anledning. En sub som sticker ut med mycket karaktär, i kombination med en samtidigt clean och klassisk design antar jag. Bra köp!
Och skulle lollipop-visaren bli problem så kan man stabilisera den.
Intressant med att stabilisera timvisaren!Grattis! Ser riktigt härlig ut
Jag har aldrig ägt en 79090 eller 76100 men jag är väldigt svag för dessa referenser av någon anledning. En sub som sticker ut med mycket karaktär, i kombination med en samtidigt clean och klassisk design antar jag. Bra köp!
Och skulle lollipop-visaren bli problem så kan man stabilisera den.
Intressant med att stabilisera timvisaren!
Hur går man till väga om man skulle vilja göra detta?
Man sätter väl någon substans på baksidan av visaren? Att ta av visare är ju eller inte helt riskfritt om det finns skavanker på dem.......är det inte så att lumet släppt skulle jag nog låta det vara. Alltid riskfyllt att plocka ut tavla och visare ut mögelklockor.....Intressant med att stabilisera timvisaren!
Hur går man till väga om man skulle vilja göra detta?
Tack, bra tips - ska kolla på den!En högst partisk jämförelse kan jag tycka men ändå en sådan utifrån din fråga.
Here you goHej! Har en kort fråga jag skulle uppskatta input på. Har nyligen köpt en Ranger men inte lyckats förstå hur glide lock funktionen fungerar i claspen. Någon som kan förklara eller vet någon video som visar?![]()
Är du intresserad av FXD eller Pelagos 39? Jag tolkade din fråga som att det står mellan blå BB58 och FXD ?Tack, bra tips - ska kolla på den!
@Pilot @HeinzMan sätter väl någon substans på baksidan av visaren? Att ta av visare är ju eller inte helt riskfritt om det finns skavanker på dem.......är det inte så att lumet släppt skulle jag nog låta det vara. Alltid riskfyllt att plocka ut tavla och visare ut mögelklockor.....
Haha om man var ekonomiskt obegränsad så jaaa, men nu är man ju inte det@Limeee
Finns en flinga på K&S som bara ”samlar damm” så du kanske kan få ett bra pris på den…
#hetsahetsahetsa