• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor Pro Cycling exclusive. Dvs inte tillgänglig för allmänheten.
BFB1B507-7C4E-4530-B849-E51F4190B3C6.jpeg
9235D2E9-F47F-4C9C-BFD6-B387E68C15E5.jpeg
Den där ör riktigt läcker,rött och svart är ju bästa kombo😀
Min första Tudor var var en Black Shield Ducati som jag tyvärr sålde hör på KS. Cool som fan.
Fan vad man ångrar att man säljer vissa klockor🤯

Bronsaren fick ryka när jag fick chans att köpa en 76100 med lollipop! ÄNTLIGEN har jag en Tudor Sub😎
634DBD4C-8811-41B2-9A5E-80234B7A0821.jpeg
Vågar du säga något om hur länge du tror denna får stanna?
Jag får en känsla av att denna kan vara i din ägo en längre tid (OBS allt är relativt!)

Köpt här på K&S?

Riktigt läcker är den!

@Sompa och @Limeee lever i två skilda världar 🤣🤣🤣
516AECD1-DFFA-49B1-98BC-7CE16A8AB73E.jpeg
No regrets här, livet är för kort för att ha samma gamla klockor dag in och dag ut🤪
Vågar du säga något om hur länge du tror denna får stanna?
Jag får en känsla av att denna kan vara i din ägo en längre tid (OBS allt är relativt!)

Köpt här på K&S?

Riktigt läcker är den!
Ska ge mig på en kvalificerad gissning, så säger 3 mån för att vara rimlig, men siktar på hela 2023 ut😁 Tjatade ihjäl @Jesborn tills han sålde den😂 Sjukt trevlig modell måste jag säga!

@Sompa och @Limeee lever i två skilda världar 🤣🤣🤣
516AECD1-DFFA-49B1-98BC-7CE16A8AB73E.jpeg
precis så 😂!
Tackar, även om jag älskar bronsaren var det för bra för att avstå!
Hade inte tvekat att byta min P39 mot den. Var det watch only eller fick du tag i ett helset?
Ja den lär sitta på konstant nu ett tag framöver! Let the honeymoon begin😊
Du vet att efter den riktiga smekmånaden går det inte att göra sig av med bruden än mindre sälja. Det senare ser farbror polisen som allvarligare än att sälja klockor. 😉
Men allvarligt bra start på året och njut! 😀

Grattis till en fantastisk klocka.😀
Vad är det för skillnad på ref 76100 och ref 79090 förutom visarna?
Flera Sub idag och har dålig koll på olika ref.
76100 är föregångaren till 79090 och egentligen är väl det enbart lollipopvisaren som skiljer dem åt såvitt jag vet🙂 Men om något mer skiljer så får någon annan kunnig gärna tillägga det.

precis så 😂!

Hade inte tvekat att byta min P39 mot den. Var det watch only eller fick du tag i ett helset?

Du vet att efter den riktiga smekmånaden går det inte att göra sig av med bruden än mindre sälja. Det senare ser farbror polisen som allvarligare än att sälja klockor. 😉
Men allvarligt bra start på året och njut! 😀
Watch only, är denna som tidigare fanns på köp och sälj:

Hade såklart hoppats på en fullset men då ska man ju upp några prisklasser. Börjar så här så kanske det kan bli en uppgradering till en snowflake i en avlägsen framtid😁

No regrets här, livet är för kort för att ha samma gamla klockor dag in och dag ut🤪

Ska ge mig på en kvalificerad gissning, så säger 3 mån för att vara rimlig, men siktar på hela 2023 ut😁 Tjatade ihjäl @Jesborn tills han sålde den😂 Sjukt trevlig modell måste jag säga!
Grattis! Skulle ljuga om man sa att man inte var liiiite avis :) grymt trevlig modell. Från vilket år är denna?

Bronsaren fick ryka när jag fick chans att köpa en 76100 med lollipop! ÄNTLIGEN har jag en Tudor Sub😎
634DBD4C-8811-41B2-9A5E-80234B7A0821.jpeg
Wow 🤩 Stort grattis vännen! Ruskigt glad för din skull
Grattis! Skulle ljuga om man sa att man inte var liiiite avis :) grymt trevlig modell. Från vilket år är denna?

Stort tack! Klart positivt överraskad måste jag säga, bärs riktigt skönt. Vet inte med säkerhet, men ca 1987🙂
Njae, det där är garanterat en 86:a @rambo_amadeus 😬

Wow 🤩 Stort grattis vännen! Ruskigt glad för din skull

Njae, det där är garanterat en 86:a @rambo_amadeus 😬
Var självklart tvungen att göra lite detektivarbete.. Haha.. det är det dessvärre inte. Tror jag nappat tidigare på denna när Dennta hade den. Har för mig att serienr. daterar den till c.a 88a.

Edit: jag får förgäves forsätta bumpa min köpesannons och hoppas att något så småningom dyker upp :/

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp