Verkligen perfekt trio det där.Dad-watch bonanza!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen perfekt trio det där.Dad-watch bonanza!
![]()
Gud vad jag önskar att BB58 hade datum och bubbla som dom gamla subbarna, det ser ju bara för bra ut.Tudor-Tisdag!
![]()
Eller hur! Och plexi och mer grovfasad vridring.Gud vad jag önskar att BB58 hade datum och bubbla som dom gamla subbarna, det ser ju bara för bra ut.
Riktigt läcker bild.Tudor-Tisdag!
![]()
Kolla om Niklas fått hem frugans klocka den gröna du vet vilket märke.Egentligen kanske inte 100% on topic i denna tråd. Men om någon KS:are här från tråden ska till nymans Västerås nu på fredag fm kanske vi ses där och kanske kan tjata lite klockor. Jag ska på kundbesök fredag fm och tänkte kika in rean lite där innan lunch.
Absolut! Håller tummarna för det, sjukt nyfiken på att se den irlKolla om Niklas fått hem frugans klocka den gröna du vet vilket märke.![]()
Kul grattis första MN23 jag har sett.Jag fick ett väldigt trevligt mejl idag så nu får man vara med i klubben igen.
![]()
![]()
Grym dinkaJag fick ett väldigt trevligt mejl idag så nu får man vara med i klubben igen.
![]()
![]()
Stort tack! Jag hade inte sett det innan heller.Kul grattis första MN23 jag har sett.
Hoppas du blir nöjd.
Blir ju perfekt som OWG klocka.
in på Clubhouse ikväll och ge du ditt omdöme nu ikväll.
Grym dinka![]()
Ja det är ju inte många som har lyckats köpa från AD, jag var ju en av de första men den har fått ett nytt trevligt hem nu.Stort tack! Jag hade inte sett det innan heller.Jag gillade den första gången jag testade den 2021 så tror att jag kommer trivas med den.
Jag kanske kikar in ikväll.
Var det en 21a du hade?Ja det är ju inte många som har lyckats köpa från AD, jag var ju en av de första men den har fått ett nytt trevligt hem nu.
Jag fick ett väldigt trevligt mejl idag så nu får man vara med i klubben igen.
![]()
![]()
Stort grattis!Jag fick ett väldigt trevligt mejl idag så nu får man vara med i klubben igen.
![]()
![]()
Stort tack min vän! Jag hade möjlighet att testa den direkt när den kom 2021 och ville ha en direkt. Fick den inte direkt men är lika glad för det.Grattis!! Den där klockan växer på mig
Synd att inte tillgången ser ut att göra det![]()
Stort tack!Stort grattis!
Tycker dom är riktigt fina, synd bara att det dyker upp så få av dom.
Sjukt fin - stort grattis!Jag fick ett väldigt trevligt mejl idag så nu får man vara med i klubben igen.
![]()
![]()
Stort tack!Sjukt fin - stort grattis!![]()
Vet inte heller, har pratat med AD på några olika ställen och där sägs det att den är populär men att dom får in aldelens för få. En AD i Seoul hävdade dock att den var så pass opopulär så det var inte värt att ta in den..Stort tack min vän! Jag hade möjlighet att testa den direkt när den kom 2021 och ville ha en direkt. Fick den inte direkt men är lika glad för det.
Stort tack!Jag vet inte om det är tillverkningen som är låg eller om det är tilldelningen till Sverige. Det kanske någon i tråden kan svara på?
Nej 22Var det en 21a du hade?
Vad jag har hört (inget bekräftat) är att även om det inte är en officiell klocka för Marine Nationale så prioriteras beställningarna från dem (även om de versionerna har en annan tavla). Däremot har jag inte sett några direkta bilder på några MN ex i omlopp sedan de första test exenStort tack min vän! Jag hade möjlighet att testa den direkt när den kom 2021 och ville ha en direkt. Fick den inte direkt men är lika glad för det.
Stort tack!Jag vet inte om det är tillverkningen som är låg eller om det är tilldelningen till Sverige. Det kanske någon i tråden kan svara på?