• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stort tack min vän! Jag hade möjlighet att testa den direkt när den kom 2021 och ville ha en direkt. Fick den inte direkt men är lika glad för det. 😃

Stort tack! 😃 Jag vet inte om det är tillverkningen som är låg eller om det är tilldelningen till Sverige. Det kanske någon i tråden kan svara på?
Vad jag har hört (inget bekräftat) är att även om det inte är en officiell klocka för Marine Nationale så prioriteras beställningarna från dem (även om de versionerna har en annan tavla). Däremot har jag inte sett några direkta bilder på några MN ex i omlopp sedan de första test exen 🤷🏻‍♂️. Men möjligt att det är samma som typ SAS Explorer II:an etc. att det inte direkt skyltas med?

Stort tack min vän! Jag hade möjlighet att testa den direkt när den kom 2021 och ville ha en direkt. Fick den inte direkt men är lika glad för det. 😃

Stort tack! 😃 Jag vet inte om det är tillverkningen som är låg eller om det är tilldelningen till Sverige. Det kanske någon i tråden kan svara på?
Ser ju likadant överallt mig veterligen. Så det är nog tillverkningen som sätter käppar i hjulen för oss .

Denna sägs vara issued och annonserat pris var €43 800
F2715B25-9F58-4B6F-B3F7-FB3673A4FAA1.jpeg
65B96AFC-8AE0-4381-9477-883501443119.jpeg

För ett par veckor sedan var jag på Nymans i Stockholm för att klämma på JLC Reverso Classique. Det tog tid för säljaren att hitta Classique så jag tog mig en titt på andra klockor.

Tudor, så hette klockorna jag fastnade med blicken på. Jag hade sett någon Tudor på forumet men jag, som färsking, intresserade mig bara för Rolex. Jag har dragit ur visdomständer så det finns inte så mycket att göra förutom att spela FIFA samt läsa om klockor. Så jag bestämde mig för att läsa om Tudor.

Några modeller jag fastnade för:

Tudor Sub Snowflake
Tudor Mini-Sub
Tudor Black Bay
Tudor Pelagos

Har forumets medlemmar någon erfarenhet och annat smått och gått kring Tudor i allmänhet och modellerna i synnerhet?

Känns som att Tudor är klockorna "ingen" har medan "alla" har Rolex.

Hit me!
Senaste inköp TUDOR P01.... en klassiker

Skynda fynda😂

Skynda fynda😂
W.T.F? Det här måste ju vara bananas eller är de så svåra att få tag i?

W.T.F? Det här måste ju vara bananas eller är de så svåra att få tag i?
Snarare bananas😂🍌
Eller vad sägs om:

Snarare bananas😂🍌
Eller vad sägs om:
Priset känns svårmotiverat för en Pro 😬
Skulle hellre köpa en beggad i fint skick och spara 20 papp.

F
Skynda fynda😂
Han är ju helt ute och cyklar, för jämnan 😂 Är han en idiot månne?

Tillbaka
Topp