jag tänker mig att forumledningen nästan borde ta bort sådana säljare från KS Dealers men visst det är en fri marknad men han har ju återkommande extrema priser…F
Han är ju helt ute och cyklar, för jämnan Är han en idiot månne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jag tänker mig att forumledningen nästan borde ta bort sådana säljare från KS Dealers men visst det är en fri marknad men han har ju återkommande extrema priser…F
Han är ju helt ute och cyklar, för jämnan Är han en idiot månne?
Hur menar du, ska man bli banned pga högt pris i köp och sälj?jag tänker mig att forumledningen nästan borde ta bort sådana säljare från KS Dealers men visst det är en fri marknad men han har ju återkommande extrema priser…
Nä är en fri marknad såklart, men att ha betalande (gissar jag) dealers (ej privatpersoner) som har fantasipriser känns mer som C24 än entusiastforum kan jag själv tycka. Men jag förstår såklart att det inte är så det fungerar men man kan väl få önska liteHur menar du, ska man bli banned pga högt pris i köp och sälj?
Tycker forumet gjort en tydlig gränsdragning. När man ger sig in i Pro Dealers avdelningen så är man väl förvarnad att det förekommer en avsevärt högre, nästan hundraprocentig, andel fåntrattar.Nä är en fri marknad såklart, men att ha betalande (gissar jag) dealers (ej privatpersoner) som har fantasipriser känns mer som C24 än entusiastforum kan jag själv tycka. Men jag förstår såklart att det inte är så det fungerar men man kan väl få önska lite
Så att man har koll på hur mycket jetlag man får?Tudortorsdag!
Tur man har gmt på flyget till Luleå
Vad är det 4 timmars tidsskillnad ditTudortorsdag!
Tur man har gmt på flyget till Luleå
Ser ju framförallt rätt oproffsigt ut att ta ockerpriser om man är en """professional dealer""".jag tänker mig att forumledningen nästan borde ta bort sådana säljare från KS Dealers men visst det är en fri marknad men han har ju återkommande extrema priser…
Du får väl pruta.Ser ju framförallt rätt oproffsigt ut att ta ockerpriser om man är en """professional dealer""".
Nä alltså mig kvittar det helt! Han får väl ta 300 000:- också för en BB PRO om han vill, men jag tycker det ser muppigt utDu får väl pruta.
Missförstå mig inte, jag tycker bara inte att det är värt att lägga energi på. Det brukar sluta med självsanering i slutänden för den typen av försäljning
Jag hoppas på det eller i alla fall att dom uppdaterar claspen till T-fit. För det känns väldigt konstigt att instegsmodellen till sportmodellerna hos Tudor har en bättre länk än flaggskeppet.Är det någon mer än jag som vågar hoppas på att Tudor kommer uppdatera bb58 med samma länk som ranger fast med polerade sidor?
Nej, alla andra gav upp för länge sen då Tudor uppenbarligen älskar nitarna.Är det någon mer än jag som vågar hoppas på att Tudor kommer uppdatera bb58 med samma länk som ranger fast med polerade sidor?
MinstVad är det 4 timmars tidsskillnad dit
PrecisSå att man har koll på hur mycket jetlag man får?
Snyggt! Vad är det för Nato? Ser matt och fint ut.Testar bb58an på nato och måste säga att jag gillar de
- Kul med en ”23” redan, Grattis! Fick ju min FDX före Jul …Jag fick ett väldigt trevligt mejl idag så nu får man vara med i klubben igen.
Tack!Snyggt! Vad är det för Nato? Ser matt och fint ut.
Av mörkret att dömma; minstVad är det 4 timmars tidsskillnad dit
Mycket bra, stort grattisJag fick ett väldigt trevligt mejl idag så nu får man vara med i klubben igen.
Stort tack! Det var riktigt roligt faktiskt, jag blev superglad när de hörde av sig.- Kul med en ”23” redan, Grattis! Fick ju min FDX före Jul …