• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nä är en fri marknad såklart, men att ha betalande (gissar jag) dealers (ej privatpersoner) som har fantasipriser känns mer som C24 än entusiastforum kan jag själv tycka. Men jag förstår såklart att det inte är så det fungerar men man kan väl få önska lite :)
Tycker forumet gjort en tydlig gränsdragning. När man ger sig in i Pro Dealers avdelningen så är man väl förvarnad att det förekommer en avsevärt högre, nästan hundraprocentig, andel fåntrattar.

Tudortorsdag!
Tur man har gmt på flyget till Luleå ;)
1676540249362.jpeg

Satt precis och kikade på tudor watch club på insta och blev inspirerad. En borde låta tillverka ett gäng bb58 och pelagios 39 med text TWC på tavlan och KS Tudor Watch Club graverat på baklocket. Undra om det skulle vara genomförbart att beställa från Tudor😁

Är det någon mer än jag som vågar hoppas på att Tudor kommer uppdatera bb58 med samma länk som ranger fast med polerade sidor?
Jag hoppas på det eller i alla fall att dom uppdaterar claspen till T-fit. För det känns väldigt konstigt att instegsmodellen till sportmodellerna hos Tudor har en bättre länk än flaggskeppet.

Tillbaka
Topp