Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför inte köra OWG March med den ?Sista dagen innan den göms undan för ett tag
Jag kan låna den under mars så behöver du inte lägga undan denSista dagen innan den göms undan för ett tag
Ja du har nog svaret själv, vill ju inte komma på dumma flippar-tankarVarför inte köra OWG March med den ?
Tror jag vet svaret men frågar ändå
Ja men så omtänksamt av digJag kan låna den under mars så behöver du inte lägga undan den
TudorTisdag och sista dagen av feb imorgon så varför gömma den en dag tidigt?Sista dagen innan den göms undan för ett tag
Finns ju en viss annan klocka som har förtur på tisdagar…TudorTisdag och sista dagen av feb imorgon så varför gömma den en dag tidigt?
Förstår tänketJa du har nog svaret själv, vill ju inte komma på dumma flippar-tankar
Ja men så omtänksamt av dig
Jag är med dig! Ingen idé att utmana ödet. Detta har väl varit lite av en grail för dig? Körde ju min Santos förra året dom jag verkligen gillade men inte klarade av att se efter 2 1/2 veckor. Kör min expy men enkomt för att jag vet att jag inte kommer att tröttna.Ja du har nog svaret själv, vill ju inte komma på dumma flippar-tankar
Ja men så omtänksamt av dig
Nä det känns dumt även om jag tror att jag hade klarat mig bra med en så pass allround-klocka som Sub. Men vågar inte gambla Då känns det roligare att längta till att få använda den igen när OWGM är över (oavsett om det blir 4/3 eller 1/4).Jag är med dig! Ingen idé att utmana ödet. Detta har väl varit lite av en grail för dig? Körde ju min Santos förra året dom jag verkligen gillade men inte klarade av att se efter 2 1/2 veckor. Kör min expy men enkomt för att jag vet att jag inte kommer att tröttna.
Dessutom kommer du ju att kunna köra Suben på Söndag ändå
@Cosmo blir det pro’n?
Japp det blir Pro.Jag är med dig! Ingen idé att utmana ödet. Detta har väl varit lite av en grail för dig? Körde ju min Santos förra året dom jag verkligen gillade men inte klarade av att se efter 2 1/2 veckor. Kör min expy men enkomt för att jag vet att jag inte kommer att tröttna.
Dessutom kommer du ju att kunna köra Suben på Söndag ändå
@Cosmo blir det pro’n?
Hur, när, var?
Ett tydligt tecken på att klockan är en dålig kopia!rläcker Hydronaut på länk, klockan vägrar han ställa rätt.
Vilken idiot! En rejäl jävla lavett kanske kan köra honom bete sig?!Har ett stolpskott på jobbet som har en urläcker Hydronaut på länk, klockan vägrar han ställa rätt. Den går alltid fel. Blir galen.
Nejdå, den är äkta. Har känt och klämt. Han vägrar dessutom sälja den till mig, vilket gör mig extra upprörd.Ett tydligt tecken på att klockan är en dålig kopia!
Borde utmana honom i en UFC-fight?!Vilken idiot! En rejäl jävla lavett kanske kan köra honom bete sig?!
Låter som att det kanske behövs mer än en lavett…Nejdå, den är äkta. Har känt och klämt. Han vägrar dessutom sälja den till mig, vilket gör mig extra upprörd.
vinnaren får den andras klocka (välj något billigt den dagen, man kan aldrig vara säker på någons bakgrund)Borde utmana honom i en UFC-fight?!
Trist. Du får jaga rätt på en som är aningen finare än hans, och ställa den aningen mer rätt än hans och sedan bräsha för honomNejdå, den är äkta. Har känt och klämt. Han vägrar dessutom sälja den till mig, vilket gör mig extra upprörd.
Du som gammal Hydronaut ägare får väl ta saken i egna händer och ställ den åt honom när du ber att få prova denHar ett stolpskott på jobbet som har en urläcker Hydronaut på länk, klockan vägrar han ställa rätt. Den går alltid fel. Blir galen.