• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Perfekt start på söndagen, Sub och pannkisar 🥞
87483A52-C938-4E19-90DA-0D260C0D08A1.jpeg
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Ja du har nog svaret själv, vill ju inte komma på dumma flippar-tankar😂

Ja men så omtänksamt av dig🤪
Jag är med dig! Ingen idé att utmana ödet. Detta har väl varit lite av en grail för dig? Körde ju min Santos förra året dom jag verkligen gillade men inte klarade av att se efter 2 1/2 veckor. Kör min expy men enkomt för att jag vet att jag inte kommer att tröttna.
Dessutom kommer du ju att kunna köra Suben på Söndag ändå 😆

@Cosmo blir det pro’n?
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag är med dig! Ingen idé att utmana ödet. Detta har väl varit lite av en grail för dig? Körde ju min Santos förra året dom jag verkligen gillade men inte klarade av att se efter 2 1/2 veckor. Kör min expy men enkomt för att jag vet att jag inte kommer att tröttna.
Dessutom kommer du ju att kunna köra Suben på Söndag ändå 😆

@Cosmo blir det pro’n?
Nä det känns dumt även om jag tror att jag hade klarat mig bra med en så pass allround-klocka som Sub. Men vågar inte gambla😁 Då känns det roligare att längta till att få använda den igen när OWGM är över (oavsett om det blir 4/3 eller 1/4).

Exp1 kommer gå galant för dig, du får väl stoppa undan den ett tag i April i värsta fall, så kan du köra med P39 tills suget för Exp1 är tillbaka👍
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Jag är med dig! Ingen idé att utmana ödet. Detta har väl varit lite av en grail för dig? Körde ju min Santos förra året dom jag verkligen gillade men inte klarade av att se efter 2 1/2 veckor. Kör min expy men enkomt för att jag vet att jag inte kommer att tröttna.
Dessutom kommer du ju att kunna köra Suben på Söndag ändå 😆

@Cosmo blir det pro’n?
Japp det blir Pro.
Har ju kört den i mer än 4 veckor nu så tror ej det kommer vara någon större risk att jag tröttnar efteråt.
Har iof en losing streak under OWG March med fail två ggr i rad men lever på hoppet i år 😬
 

Tokka

Panerai
2-Faktor
Tänkte att jag skulle dra igång mitt OWGM redan nu, men då råkade jag springa på en Pelagos 39:a på Münchens flygplats.

Jag förstår den uppskattning den får här i tråden, den var riktigt, riktigt trevlig. Hade absolut kunnat tänka mig denna, men tyvärr finns inte budgeten just nu.
E799C34A-88C8-4407-B58B-109E2828D6FB.jpeg
 
Topp