Sjukt clean! Grattis till köpet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt clean! Grattis till köpet!
Menar uppe vid bandhornenMenar du länken nere vid spännet?
Aha.Menar uppe vid bandhornen![]()
Tack! Rätt nöjd faktisktSjukt clean! Grattis till köpet!
Får testa igen. Det är ju det där med att få tillbaka det också. Men blir nog inte snyggare än med länk. Kul med variation dockAha.
Jag brukar tejpa hornen och sen trycka på länken från framsidan samtidigt som jag lossar. Ibland kan det vara lite knepigt. Och ännu värre att få på![]()
Absolut. Ombyte förnöjdeFår testa igen. Det är ju det där med att få tillbaka det också. Men blir nog inte snyggare än med länk. Kul med variation dock![]()
Welcome back! Slog du till på den som låg ute på K&S till ett kalaspris?BB58 bronze![]()
![]()
Nix, denna blev det i ett byte och den är grym verkligen! Saknat den sen förra gången jag ägde denWelcome back! Slog du till på den som låg ute på K&S till ett kalaspris?![]()
Tror du själv på att du kommer klara hela Mars?Hur fasen ska jag kunna låta den här ligga orörd hela mars?! Haft den i 5 veckor nu och i princip burit den oavbrutet sedan dess
![]()
Hahah nä men ”expect the worse but hope for the best”, så jag hoppas att Tudorn är tillbaka runt handleden senast 7:e marsTror du själv på att du kommer klara hela Mars?![]()
Det ser betydligt behagligare ut än detta...Konstaterar att Tudor reklamen hade rätt. Pelagosen fungerar riktigt bra på roof top infinity hotel pools
![]()
Snyggt!Samma här. Snudd på owg med denna sen inköp för 5 veckor sen
![]()
![]()
Det kommer du inte, det vet vi allaHur fasen ska jag kunna låta den här ligga orörd hela mars?! Haft den i 5 veckor nu och i princip burit den oavbrutet sedan dess
![]()
Kan han aldrig göra med handen på hjärtatTror du själv på att du kommer klara hela Mars?![]()
Skulle vara intressant att se oddsen för om @Limeee skulle klara detDet kommer du inte, det vet vi alla
Kan han aldrig göra med handen på hjärtat![]()
Rent statistiskt är oddsen 1/3 (fail 2020, pass 2021, fail 2022), men i verkligheten är det nog en drömsiffra känns det som nuSkulle vara intressant att se oddsen för om @Limeee skulle klara det
Ska dock inte kasta sten i glashus då jag failade förra årets OWG![]()
Får testa igen. Det är ju det där med att få tillbaka det också. Men blir nog inte snyggare än med länk. Kul med variation dock![]()
SurtSnyggt!
Själv råka jag repa min när jag la ner den när jag prova en twotone sub hos AD idag. Måste vart någon smuts på underläget.Men det är livet
![]()
Nix, bara på sidan litegrann. Syns inte så mycket, säkert bara jag som ser det extra mycket för jag vet om vart det är, annars är den som nySurtinte glaset va
![]()
Eller så kan lärdomen bli att alltid lägga klockan med kronan nedåt mot underlaget. Aldrig tavla eller krona upp. Åtminstone om klockan är en klocka man är lite varsam med och rädd om.Nix, bara på sidan litegrann. Syns inte så mycket, säkert bara jag som ser det extra mycket för jag vet om vart det är, annars är den som nyLärdom, borsta på underlägget innan man lägger ner en klocka.