JohnHarrison
KS Explorers Club
BB58an ställd efter atomuret på KS
Blir intressant att se hur den hållit tiden 31/3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska kalibrera min imorrnbitti också. Min är sjukt stabil i gången. Jag skulle gissa på ca -3sek på en månad. Vi kör en avstämning den 31:aBB58an ställd efter atomuret på KS
BB58an ställd efter atomuret på KS
Ställde mitt Blåbär kl. 19.16 idag. Får se hur den ligger till i nästa månadskifte!Ska kalibrera min imorrnbitti också. Min är sjukt stabil i gången. Jag skulle gissa på ca -3sek på en månad. Vi kör en avstämning den 31:a
Kan du byta endlinksen mot originalen?Jag tillhör dem som tycker att BB58ans länk är helt ok. Nästan lite charmig med fejk-nitarna
Testade dock en länk som jag egentligen köpte till en annan klocka (är ju OWGM…) som blev rätt så bra. Ändlänkarna passar inte perfekt, glappar lite, men går att modifiera. Rolex-lik design, inklusive easylink! Självklart inte samma finish och precision, men för 400 spänn (!) på Watchwear.
På någon annan sida (länkat till den tidigare, men orkar inte leta) så var priset €43800Vet inte om denna redan postats? Undra vad de vill ha.
För min ekonomi vore det väldigt dumt. Särskilt om det samtidigt släpps en 39mm BB med silvertavla, inhouse och t-fitFratello spekulerar om kommande släpp.
En blå P39 vore inte dumt.