Spanade på Säffle men det var tyvärr över budget denna gång, så det får vi spara till en framtida bröllopsresaSer ju inte ut som Säffle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spanade på Säffle men det var tyvärr över budget denna gång, så det får vi spara till en framtida bröllopsresaSer ju inte ut som Säffle
Eller Eslöv? De har väl ingen stor flod tror jag…Ser ju inte ut som Säffle
Kanske inte, men de kompenserar med en jäkligt fin thaibufféEller Eslöv? De har väl ingen stor flod tror jag…
En fråga till dig och andra som har så exakt känsla för passformen på länken, varierar inte er handled med temperatur mm iallafall och isf hur hanterar ni det? Jag tänker att en länk sitter ju sällan 1000% "rätt" i vilket fall, det är alltid lite spel åt ena hållet eller andra.Blev riktigt bra med två till att börja med så tänkte känna in det läget först.
Men tänkte även prova med fyra i helgen.
En halvlänk är ju strax under 0,6 så det är lite utav ett finlir men vad gör man inte för en optimal passform
För min del handlar det om att få till en så bra passform som möjligt för läget längst in så att jag kan nyttja T-Fit funktionen fullt ut.En fråga till dig och andra som har så exakt känsla för passformen på länken, varierar inte er handled med temperatur mm iallafall och isf hur hanterar ni det? Jag tänker att en länk sitter ju sällan 1000% "rätt" i vilket fall, det är alltid lite spel åt ena hållet eller andra.
Är ingen expert men det det ut att vara relumat. Men fin annars tycker jag.Lite sugen på denna då jag letat efter en årsklocka och denna ser t.o.m. ut att vara uttagen på min födelsedag Frågan är dock hur skicket är :/ Lysmassan i visarna ser konstig ut. Kan det vara relumat?
Såg väldigt fin ut bortsett från visarna iallafall! Lollipop-visaren sprack väl säkert och så bestämde sig någon för att måla på ny lumeLite sugen på denna då jag letat efter en årsklocka och denna ser t.o.m. ut att vara uttagen på min födelsedag Frågan är dock hur skicket är :/ Lysmassan i visarna ser konstig ut. Kan det vara relumat?
Tycker också att så förmodligen är fallet. Får se vad handlaren svarar. Känns smått osannolikt att man kommer hitta en som är uttagen på ens födelsedag igen.Är ingen expert men det det ut att vara relumat. Men fin annars tycker jag.
Eller så har de smetat på något för att stabilisera och då fått någon typ av kemisk reaktion. Det var synd iom att tavlan har en skön patina i övrigtSåg väldigt fin ut bortsett från visarna iallafall! Lollipop-visaren sprack väl säkert och så bestämde sig någon för att måla på ny lume
Intressant hur det kan skilja För min del så är ”perfekt” att hamna i mitten av spännet så att man både kan minska samt öka beroende på hur handleden sväller.Fick till en perfect T-Fit i slutänden med fyra halvlänkar.
Estetiken får stryka på foten en aning men väl på handleden så syns eller märks det ej.
Ha en bra helga alla s
Ja det är väl olika preferenser där.Intressant hur det kan skilja För min del så är ”perfekt” att hamna i mitten av spännet så att man både kan minska samt öka beroende på hur handleden sväller.
Bra val Jag hade köpt en på en gång om jag inte redan haft en Exp. Finns nog inget bättre Exp-substitut för priset (eller mer för den delen). Länken är också riktigt bra (drar lite i armhåren bara)Till slut så blev det en Ranger - Landade i att den är en för mig ett helt perfekt Explorer alternativ. Grym länk gör inget värre heller.
Tråkig? Absolut, men också gör precis det som den ska. Sitter där utan att vara i vägen och går att matcha med typ allt man har på sig.
Visarna är relumade. Timindex vågar jag inte uttala mig om. Kronskydden har någon gått lite hårt på med polertrissan också. Kul med din födelsedag men hade letat efter ett bättre ex.Lite sugen på denna då jag letat efter en årsklocka och denna ser t.o.m. ut att vara uttagen på min födelsedag Frågan är dock hur skicket är :/ Lysmassan i visarna ser konstig ut. Kan det vara relumat?
Får man fråga vad de ska ha för den? Relumade vidare och något hårt polerad imho. Ingen länk? Allt är ju beroende av pris, etc men jag hade nog letat vidare.Lite sugen på denna då jag letat efter en årsklocka och denna ser t.o.m. ut att vara uttagen på min födelsedag Frågan är dock hur skicket är :/ Lysmassan i visarna ser konstig ut. Kan det vara relumat?
Landar på strax över 65k utan länk (tyvärr svag krona) så rätt dyrt. Kommer med box men inte rätt för modellen och ”translation papers”. Blir nog att leta vidare. Var lite FOMO när datumet var samma som ens födelsedag.Får man fråga vad de ska ha för den? Relumade vidare och något hårt polerad imho. Ingen länk? Allt är ju beroende av pris, etc men jag hade nog letat vidare.
Snyggt på det NATO-bandetLandar på strax över 65k utan länk (tyvärr svag krona) så rätt dyrt. Kommer med box men inte rätt för modellen och ”translation papers”. Blir nog att leta vidare. Var lite FOMO när datumet var samma som ens födelsedag.
Förstår helt lockelsen och tycker egentligen inte att priset är så off, men då borde skicket vara lite bättre. Jag hade absolut satsat på en på länk dessutom.Landar på strax över 65k utan länk (tyvärr svag krona) så rätt dyrt. Kommer med box men inte rätt för modellen och ”translation papers”. Blir nog att leta vidare. Var lite FOMO när datumet var samma som ens födelsedag.