Gabriel90
Silver
Det enda som verkligen fångade min uppmärksamhet var Black bay 54 - 37mm YES PLEASEESåg detta på fb. Frågan är om det stämmer eller om det är ett troll
![]()
Edit: Tudor Submariner 7922 som kom -54 var 37mm.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda som verkligen fångade min uppmärksamhet var Black bay 54 - 37mm YES PLEASEESåg detta på fb. Frågan är om det stämmer eller om det är ett troll
![]()
Då är vi två! Jäklar vad spännande det låter!!Det enda som verkligen fångade min uppmärksamhet var Black bay 54 - 37mm YES PLEASEE![]()
Verkligen!Då är vi två! Jäklar vad spännande det låter!!
Korrekt! Förbannade Tudor att jävlas med uddamått och inte vara konsekventa mellan modellernaSkulle tro att det är samma ”jubilee” som på S&G modellen. Det tråkiga är att bandbredden på S&G 36mm är 19mm och på 39mm är den 21mm (var det inte så @Burnman ?) så det blir lite jobbigare med band. Återstår att se vad som kommer. När har Tudor sin releasedag?
Såg detta på fb. Frågan är om det stämmer eller om det är ett troll
![]()
Tråkigt att inte 58 får t-fit
Jag är skeptisk men man kan hoppasDet vet vi inte än!
Teaser från Tudor:
Mycket rött i den, bb58 röd?
Min gissning också, ny black bay 58 röd.Mycket rött i den, bb58 röd?
Mycket rött i den, bb58 röd?
Funderar på det som @rambo_amadeus länkade till tidigare - Tudor -54Min gissning också, ny black bay 58 röd.
Kan bara drömma om en röd sub i 37mm vilken jävla fullträffFunderar på det som @rambo_amadeus länkade till tidigare - Tudor -54
Låt oss säga att de presenterar en Tudor Sub i 37 mm med röd bezel (för att tilltala inte bara herrar); mao en mini-sub
Inspiration
![]()
Jag tänkte samma faktiskt.Mycket rött i den, bb58 röd?
I flera år har det pratats om en liten röding!Kan bara drömma om en röd sub i 37mm vilken jävla fullträff![]()