• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skulle tro att det är samma ”jubilee” som på S&G modellen. Det tråkiga är att bandbredden på S&G 36mm är 19mm och på 39mm är den 21mm (var det inte så @Burnman ?) så det blir lite jobbigare med band. Återstår att se vad som kommer. När har Tudor sin releasedag?
Juste. Bommande att det fanns till S&G. Nu avtog lite av dramatiken.. Låt oss hoppas på ett roligt släpp från Tudor!

Såg detta på fb. Frågan är om det stämmer eller om det är ett troll :)
56C1BE5C-45EE-4310-BD9D-59F017B29D47.jpeg

Edit: Tudor Submariner 7922 som kom -54 var 37mm.
Det enda som verkligen fångade min uppmärksamhet var Black bay 54 - 37mm YES PLEASEE 😍

Skulle tro att det är samma ”jubilee” som på S&G modellen. Det tråkiga är att bandbredden på S&G 36mm är 19mm och på 39mm är den 21mm (var det inte så @Burnman ?) så det blir lite jobbigare med band. Återstår att se vad som kommer. När har Tudor sin releasedag?
Korrekt! Förbannade Tudor att jävlas med uddamått och inte vara konsekventa mellan modellerna

Låter ju som synnerligen sannolik uppställning iallafall. Vit-tavlad GMT t.ex. känns ju väldigt i linje med klassiskt Tudor-quirky, att göra en variant på en mytisk gammal Rolex. Enda som låter lite udda är väl det sista, menas det att det helt enkelt kommer jubilee och gummi-alternativ till den ursprungliga Black Bay modellen?

Såg detta på fb. Frågan är om det stämmer eller om det är ett troll :)
56C1BE5C-45EE-4310-BD9D-59F017B29D47.jpeg

Edit: Tudor Submariner 7922 som kom -54 var 37mm.

Black bay 54 låter riktigt intressant. Men Jubilee till bb36 är ett big no no för mig jag vill inte att den modellen går åt dresshållet den ska vara toolig med Oyster bandet.
Ingen 58 gmt som man hoppats på men men nästa år kanske, om nu det här stämmer.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp