• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Just ja, det är ju Tudortorsdag. Det får bli en arkivbild från tidigare i veckan.

2023_0321_14203400-01.jpeg

Om det blir en sub i 37mm, då slår jag till!
Men hur ska man gå till väga? Kan man gå och prata med AD redan nu och hamna på någon lista, eller gäller det att vara där vid öppning på måndag?

Men hur ska man gå till väga? Kan man gå och prata med AD redan nu och hamna på någon lista, eller gäller det att vara där vid öppning på måndag?
Svårt att hamna på en lista för en klocka som inte existerar, men du kan ju gå dit och vara allmänt trevligt så ökar möjligtvis chanserna om det väl kommer en

Senast ändrad:
Man går in om man har möjlighet , ringa går oftast bra och Mail , men personligt är alltid bäst. Sedan är det ju så att de som har en bra köphistorik hamnar alltid före en som inte har köphistorik om det nu skulle bli en klocka många vill ha.

Då fattar jag. Tänkte att du också hade stora handleder 😂😂👍👍
Haha nej, det rakt motsatta - jag ber om ursäkt för att jag var lite otydlig i det första jag skrev; det var helt och hållet menat som ett uttryck för viss avundsjuka på er som har armar till att bära upp en P01. Jag hoppas att det inte framstod som dryghet men ber isf om ursäkt, det var absolut inte avsikten 🙂

Jag har en egen BB58 sedan ett par år tillbaka men ändå blir jag ytterligare påminnd av hur extremt jäkla bra den är när jag ser någon annans bilder. 👌🏼
Helt perfekt klocka för de flesta tillfällen! Fick en rolig kommentar av en restaurangägare för ett par veckor sedan som berömde mitt val av klocka och själv sa att han föredrog sin BB58 över sin Daytona. 🤝

Mycket klock-media och influencers på besök hos Tudors nya fabrik idag. Finns en del att se på Instagram. Worn and Wound har slängt upp lite bilder och filmer redan

Tillbaka
Topp