Yannick
Basic
Underbart att se! Otroligt sugen på en Chrono men önskar 3 tavlor istället för 2. Då är jag såldEfter att ha varit Tudorlös i nästan 2 månader, var abstinensen stor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart att se! Otroligt sugen på en Chrono men önskar 3 tavlor istället för 2. Då är jag såldEfter att ha varit Tudorlös i nästan 2 månader, var abstinensen stor
Riktigt härlig bild
Testa! Den sitter fantastiskt! och jag är tvärtom, vill helst ha två subdials... Om dom strutar i datum kan jag köpa tre, annars har många tillverkare en förmåga att bara slänga på ett datum hej vilt, typ halv fem! klarar inte av detUnderbart att se! Otroligt sugen på en Chrono men önskar 3 tavlor istället för 2. Då är jag såld
Black Bay Batman! Snygg gravering minst sagtEdit; denna var ju lite intressant
Såg den också. Mycket trevlig.Va sägs om en helgudare av denna
Vaxade du själv?
Tudor 79220N fick vara med på första vaxningen av Barbouren
Vaxa?
Tudor 79220N fick vara med på första vaxningen av Barbouren
Yes , första gången men det va ganska straight forward. En hårtork behövs så man får upp lite temperatur i tygetVaxade du själv?
Ja det fick bli så , patinan var riktigt grym innan vaxning dock. Men för bättre hållbarhet och motstånd mot regnet så fick det tillslut bli lite vaxVaxa?
Skämt åsido, visst behövs det men ångrar mig alltid efteråt när patinan är borta.
@Porsan du måste ordna en gravyr på boettlocket som Tudor visade i sin fabrik (finns lite längre bak i tråden)
Denna har boettlock i glas, men annars kanske det kunde varit något.@Porsan du måste ordna en gravyr på boettlocket som Tudor visade i sin fabrik (finns lite längre bak i tråden)
Denna har boettlock i glas, men annars kanske det kunde varit något.