Mycket roligare med en färsk bild på FXDn.Lite fler arkivbilder om någon tycker att det är skoj.
Är den lika skön på handleden som den verkar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket roligare med en färsk bild på FXDn.Lite fler arkivbilder om någon tycker att det är skoj.
Ja men så är det ju! Du får be dem om en riktigt boettlock med Batman på, ännu mer guld!!Denna har boettlock i glas, men annars kanske det kunde varit något.
Haha mig lurar du inte så lätt. 1/4 får du en färsk.Mycket roligare med en färsk bild på FXDn.
Är den lika skön på handleden som den verkar?
Erkänn att tanken slog dig!Haha mig lurar du inte så lätt. 1/4 får du en färsk.
Erkänn att tanken slog dig!
- Vad är det för band?Snart är det april och man får använda FXDn igen.
Det är ett cotton nato från Cheapestnatostraps som jag modifierat till ett single nato.- Vad är det för band?
Hur är er lume genom natten på de moderna Tudor?
39:an och PRO är kanonbra klarar hela natten925 och Chronon är lite sämre och Royal är dålig.Hur är er lume genom natten på de moderna Tudor?
39:an och PRO är kanonbra klarar hela natten925 och Chronon är lite sämre och Royal är dålig.
Min Hydronaut från 2004 klarar sig riktigt bra också.
BB58 klarar hela nattenHur är er lume genom natten på de moderna Tudor?
Vad tror du att de släpper och vad tar de bort?Så då har jag sålt av en klocka är beredd på Tudors släpp i morgon bitti
Krontuben på BB36 hoppas jag försvinner.Vad tror du att de släpper och vad tar de bort?
Dom har faktiskt förlängt den lite.
Tror de kommer med något rött, kanske den i 37 mm som det ryktats om, sen kanske något något tilli bb39. sedan väntar dom till i början av juni då dom släpper en FXD i svart.Vad tror du att de släpper och vad tar de bort?
Det ska bli roligt att se. Jag tror inte att det kommer en svart FXD faktiskt men vi får se.Tror de kommer med något rött, kanske den i 37 mm som det ryktats om, sen kanske något något tilli bb39. sedan väntar dom till i början av juni då dom släpper en FXD i svart.
Tror dom kommer att avveckla style
Tror faktiskt det såg någonstans att det blir ett släpp i juni också , men det är ju förstås killgissningDet ska bli roligt att se. Jag tror inte att det kommer en svart FXD faktiskt men vi får se.
Oh lawd let it be true!!!Tror dom kommer att avveckla style
Men jag gillar ju min Royal date day men om dom gör om den till 39 mm iställetOh lawd let it be true!!!
Avveckla gärna 90% av katalogen! Kasta gärna ut Royal samtidigt.