Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När jag hade en bb36 så tyckte jag kronan högg mot handen i vissa lägen men det berodde nog på att jag gillar lite häng.. visuellt är det ok med tub kanske t.o.m passar bäst på bb36!!Omställd tid och vädermässigt bakslag. Men bb36 är fin i solen iaf. Kronhalsen har aldrig stört mig heller.
Den var riktigt snygg!
Röd BB!
röd tudor
Röd BB!
röd tudor
Det enda nya på den röda är ju Jubilee och gummiband + kanske några smådetaljer…Den var riktigt snygg!
Ja det är denRiktigt fin men jag antar att den är 41mm då?
Ja det är den
Trodde att det var en 58a först.Det enda nya på den röda är ju Jubilee och gummiband + kanske några smådetaljer…
Samma här så man undrar lite varför de återlanserar den…Trodde att det var en 58a först.
Trodde att det var en 58a först.
Hade det varit en 58a hade jag redan nu stått utanför Bergströms och kastat mina pengar på butiken
Det enda nya på den röda är ju Jubilee och gummiband + kanske några smådetaljer…
Missade helt att Black Bay fått tillökning med en 39a, men ser inte bezeln lite väl fet ut på den?Mycket läcker blå
Annan krona och grövre tänder på bezeln, t-fit.Det enda nya på den röda är ju Jubilee och gummiband + kanske några smådetaljer…
vad är skillnaden från blackbay 58an?trevligt med en 37mm dykare, men tycker BB54 känns lite platt? Förhoppningsvis bättre i verkligheten