Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad ligger en flinga på ungefär?
Typ 20-30 i snitt. Internationellt har dom gått upp som fan i pris bara senaste året. Har sett flera för 5k$ i inte helt hundraprocentigt skick. Sen är ju vissa mer eftertraktade, exempelvis 7016. Blå verkar i regel lite dyrare och säljs nog fortare också. Tyvärr vet jag inte hur många blåtavlade Snowflakes som gjordes i förhållande till de svarta. Någon som har info?Vad ligger en flinga på ungefär?
En svart "snowflake" från -76 ref: 9411/0
Jag bytte glas till ett utan bubbla vid service.
![]()
Jag en.Hur många Tudor klockor införskaffades under januari? Jag köpte en.
Jag en.
Kommer Tudor med några nyheter 2014?
Hahadu får spara Jonaz
Man måste ju ha sommar hus också![]()
Kommer Tudor med några nyheter 2014?
Säg det...18-27 tyckte jag var rimligt när jag jagade i höstas, nu verkar de ha ökat eller åtminstone spreta ännu mer i pris. Och så beror det ju på hur mycket patina man står ut med ocksåVad ligger en flinga på ungefär?
Har kört exakt samma kombo idagSlängde min sub på bond-nato. Tyckte det blev rätt bra.
Slängde min sub på bond-nato. Tyckte det blev rätt bra.
![]()
Vore trevligt med en Heritage Black Bay utan Heritage.
Seriös fråga: vad betyder 'utan Heritage'?
Heritage är väl det som gör att den ser ut att vara från gamla tider? Jag önskar mig samma design men med modern look.
Jävlar vilken bild!!Semester med dykaren:
![]()
En Pelagos alltså!?
Funderade lite igår kväll på Tudors olika modeller (vintage) och kom på att de inte har någon motsvarighet till Rolex GMT (1675, 16750). Annars finns ju motsvarigheter till alla många andra modeller.
Subbarna (såklart)
Ranger-Explorer
Prince Date-Datejust
Date+Day-DayDate
Kronograf-Daytona
Men ingen GMT. Vad beror detta på? Någon som gått i samma funderingar som jag?