• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ernesto, det ser ju bra ut med en lite mindre klocka på dig. Ta till vara på det. Finns ju prisvärda klockor från de tre stora i den storleken. Black bay t.ex. kan nog bli för stor för dig.

Här är min lite äldre släkting.
image.jpg

Ja, jag känner mig inte helt hemma med stora klockor än så länge.

Gillar din, snygg!
 
Roligt med så många Tudor! :)

När jag började intressera mig för klockor för sisådär 2-3 år sedan hörde jag aldrig talas om Tudor. Inte heller när jag började bli hyfsat seriös med intresset hörde jag något om dom. Det var för när jag fann KS som jag fick upp ögonen för dom. Sedan dess (förra våren) tycker jag att jag börjat se dom mer och mer. Antingen är det jag som helt enkelt blivit mer bildad eller så har Tudor fått sig ett rejält uppsving? Troligtvis en kombination, då dom kommit med flera riktigt grymma modeller bara senaste två åren :)
 
Finns det någon lista där jag kan kolla upp vilket årtal en specifik Tudor modell kommer ifrån? Exempelvis listan som Rolex har.
 
En fråga till alla Sub-ägare. Skulle ni valt en Tudor Sub framför en Rolex Sub eller inte? Varför? Skiljer sig cirkus 10k mellan exempelvis en Tudor 79090 och en Rolex 5513.

Om ni fick välja valfri, att behålla.
 
Tillbaka
Topp