joF
Silver
Man måste även digga håriga armarJa det måste man![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man måste även digga håriga armarJa det måste man![]()
Ja det må... eeh... nä det måste man inte alls!Man måste även digga håriga armar![]()
Man måste ändå digga rangern...
![]()
Gör ont i armhåret att se det klämmas och slitas av i länken hahaMan måste även digga håriga armar![]()
Blev ju riktigt bra när du fått på gummit !Äh va fan. Lite dåligt ljus har man inte dött av![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ta er en titt i paketöppningstråden om sisådär 5min
Det tåget har du redan missat tyvärr. Såldes för 2-3v sen typGrattis!!
Nu vill jag ha svar på en fråga: När kommer den röda ut till försäljning?![]()
Fortfarande ingen som sitter och trycker på en black bay röd, på länk som man är sugen på att sälja?![]()
Ja det är ett elände. Köpte precis två nya verktyg från England för att kunna byta...Tänkte prova gummit, men behöver visst införskaffa nya mindre verktyg. Varför har de gjort ändlänkarnas spår så förbannat smala!?!![]()
Vilka verktyg köpte du?Ja det är ett elände. Köpte precis två nya verktyg från England för att kunna byta...
Japp! Fått uppfattningen att folk inte kollar köpannonserna så ofta baraLagt ut köpesannons? Annars finns det nog rätt många på Chrono24.
Bergeon 6767F. Köpte från Cousins UK. De har 1mm breda gafflar så hoppas det är tunnt nog...Vilka verktyg köpte du?
Vad är det för bredd på gaffeln. Problemet med Pelagos är att det är sjukt tight så de flesta verktygen inte fungerarJosef B här på forumet har jag köpt verktyg från, 80spänn och funkar skitbra!
Vad är det för bredd på gaffeln. Problemet med Pelagos är att det är sjukt tight så de flesta verktygen inte fungerar
Grattis och välkommen!Så var man äntligen välkommen att posta i denna tråden med! En (tidig) födelsedagspresent till sig själv!
Grattis north flag är grym!Så var man äntligen välkommen att posta i denna tråden med! En (tidig) födelsedagspresent till sig själv!
Kör! Vill se hur det blir. Tror det blir sjukt bra och mycket sommarkänslaHmm... På tal om pelagosgummi i tråden. Undrar om det blå gummit skulle funka
![]()
Grattis! Grym klocka, den där.Så var man äntligen välkommen att posta i denna tråden med! En (tidig) födelsedagspresent till sig själv!
Om @_jonte kommer med sin 7928 och big block så dyker jag upp iaf.Hörni! Vad sägs om en Tudor-GTG i form av AW eller lunch?
Grattis där satt den!Hahaha alla får tolka hur de vill. Mörkt ute nu så de bilderna får vänta tills imorgon. Får bjuda på de här så länge
![]()
![]()
![]()