Yes det är bygelspänneAha! Tackartrodde att ändlänkarna var integrerade i länken och att man fick fixa am-ändlänkar. Antar att det är bygelspänne och inte viklås?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes det är bygelspänneAha! Tackartrodde att ändlänkarna var integrerade i länken och att man fick fixa am-ändlänkar. Antar att det är bygelspänne och inte viklås?
Lär bli jäkligt bra på BBBn!Pelagosgummi listar 1600kr, lås 1000kr/st.
Ändlänkar kör jag samma som innan.
Fråga din tudor ad så borde de kunna lösa det åt dig.![]()
Vi får se snart. Hade förväntat mig ett mejl idag att den ska ha kommit in men men.. Den borde komma snart iaf.Lär bli jäkligt bra på BBBn!![]()
Kan du köra pelagos gummi på en bb? Någon som har bild på hur det ser ut?
Say no more.....
Inga ord behövs för att beskriva hur grymt bra den gör sig på gummitSay no more.....![]()
Snyggt men snyggare på oyster och utan polerade bandhorn.Tycker jubileelänken funkar riktigt bra ihop med 79260p.![]()
![]()
Ja, oystern gör sig helt klart bäst till "vanliga" 79260Snyggt men snyggare på oyster och utan polerade bandhorn.![]()
Äntligen...Ta er en titt i paketöppningstråden om sisådär 5min
Det är på väg. Försöker bara få på den på gummit och inte göra min griniga flickvän ännu jobbigare.ett par bilder här med @Luckyluciano hade ju inte direkt skadat...![]()
Och där kom bilderna i huvudet - hade fördragit vissa andra bilderDet är på väg. Försöker bara få på den på gummit och inte göra min griniga flickvän ännu jobbigare.![]()
Och där kom bilderna i huvudet - hade fördragit vissa andra bilder![]()
Hahahaha!Det är på väg. Försöker bara få på den på gummit och inte göra min griniga flickvän ännu jobbigare.![]()
Riktigt jävla snygg måste jag säga!Hahaha alla får tolka hur de vill. Mörkt ute nu så de bilderna får vänta tills imorgon. Får bjuda på de här så länge
![]()
![]()
![]()
Sannerligen en helt sjuk klocka. Grattis.Hahaha alla får tolka hur de vill. Mörkt ute nu så de bilderna får vänta tills imorgon. Får bjuda på de här så länge
![]()
![]()
![]()
Köp upp dig på en Ranger nu också. Då kan du sätta den länken på denna och få den där riktiga vintagekänslan.Hahaha alla får tolka hur de vill. Mörkt ute nu så de bilderna får vänta tills imorgon. Får bjuda på de här så länge
![]()
![]()
![]()
Precis vad jag tänker göra när jag köper min Black BayKöp upp dig på en Ranger nu också. Då kan du sätta den länken på denna och få den där riktiga vintagekänslan.
Vill se bilder på detta nästa vecka![]()
Njaaaa not my cup of tea men väntar med spänning på att du fixar detKöp upp dig på en Ranger nu också. Då kan du sätta den länken på denna och få den där riktiga vintagekänslan.
Vill se bilder på detta nästa vecka![]()
Ser grymt bra ut!Äh va fan. Lite dåligt ljus har man inte dött av![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Ska rocka gummit ett tag så får länken ligga lnibSer grymt bra ut!Grattis!
Fasen va coolt! Då blir du kung av svarta bukten!Precis vad jag tänker göra när jag köper min Black Bay![]()
Ja det måste manMan måste ändå digga rangern...
![]()