MåndagsTudor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissar på pelagosSnart blir jag Tudorägare igen =) Känns så jävla rätt att byta tillbaka från Rolex.
Snart blir jag Tudorägare igen =) Känns så jävla rätt att byta tillbaka från Rolex.
Den här har dom haft ute länge till salu.Kul!
Bestämt mig för att bli en Tudorägare jag med, svårt att välja vilken bara..
Måste klämma på den svarta BB först... hehe... innan jag kan helt bestämma mig.
Dessa är mina val;
Black Bay Blue, steel
Black Bay Black, steel
Sist men inte minst min heliga graal, Submariner 79190 blue.
Den här har dom haft ute länge till salu.
Kommer tyvärr inte överens med gamla dykarclasps så mitt val blev ganska enkelt.
http://www.pluswatch.it/i-nostri-or...iner-79190-ottime-condizioni-2000-1151-detail
Då undrar man ju varför skojaren har den kvar på hemsidan.Det roliga är att jag såg den precis, du skulle bara veta om mitt hjärta skuttade till lite extra. Skrev ett mejl där jag frågade om den fortfarande fanns till salu.
Tydligen egentligen handlaren så är den såld...![]()
Haha skaplig gissningGissar på pelagos![]()
Haha skaplig gissningKan bara inte bestämma mig om det räcker med den blåa eller om jag måste ha en svart också...
Är så jävla sur att jag glömde ändra gränsen. Nu får jag ju inte se den i solljus förens imorgon...Nej då komplettera med någon vintage-pjäs till smurfen![]()
På tåget hem från Stockholm, med mig fick jag denna.
Min första klocka från Tudor så tänkte det var läge att säga hej till Tudorfamiljen och bjuda på ett foto.
Trevlig helg!![]()
Kan hålla med digÄr så jävla sur att jag glömde ändra gränsen. Nu får jag ju inte se den i solljus förens imorgon...Kommer bli en låååång natt. Jag har lixom en känsla av att den är sjukt mkt fetare i solljus än i lägenhetsbelysning...
Jag med! Den ligger sedan ett halvår hos en pensionerad urmakare som lovat serva den med originaldelar etc. Nu har han varit sjuk ett tag men borde kunna ta sig ann den när som (hoppas jag...) Saknar den...
Ah, vad trist! Hoppas han kryar på sig snart då.Jag med! Den ligger sedan ett halvår hos en pensionerad urmakare som lovat serva den med originaldelar etc. Nu har han varit sjuk ett tag men borde kunna ta sig ann den när som (hoppas jag...) Saknar den...![]()
Grattis! En riktig bamsekung! Lite små ångest har man..Jaha.... Då var det dags då. Inlägg nummer 2000, som firas med?????!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! En riktig bamsekung! Lite små ångest har man..
Grattis!Jaha.... Då var det dags då. Inlägg nummer 2000, som firas med?????!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JoHar du gjort dig av med din?![]()
Gratulerar! StiligtJaha.... Då var det dags då. Inlägg nummer 2000, som firas med?????!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo
Gick på hypen med svart ring och rödtriangeln.... Har inte haft möjlighet att prova den men måste se kontrasten grön lumeplupp mot neovintage visare/index först.
I värsta fall köper jag en blå igen men då måste jag vara berusad, det är då saknaden faller in extremt hårtTror inners inne att den är långsiktiga vinnaren inom BB familjen.
Pelagosgummi listar 1600kr, lås 1000kr/st.Ändlnkar och pelagosgummi, vart fixar man och vad kostar det? Ping @Luckyluciano
Pelagosgummi listar 1600kr, lås 1000kr/st.
Ändlänkar kör jag samma som innan.
Fråga din tudor ad så borde de kunna lösa det åt dig.![]()