• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

MåndagsTudor
image.jpeg

Snart blir jag Tudorägare igen =) Känns så jävla rätt att byta tillbaka från Rolex.

Kul!

Bestämt mig för att bli en Tudorägare jag med, svårt att välja vilken bara..
Måste klämma på den svarta BB först... hehe... innan jag kan helt bestämma mig.
Dessa är mina val;

Black Bay Blue, steel
Black Bay Black, steel
Sist men inte minst min heliga graal, Submariner 79190 blue.

Kul!

Bestämt mig för att bli en Tudorägare jag med, svårt att välja vilken bara..
Måste klämma på den svarta BB först... hehe... innan jag kan helt bestämma mig.
Dessa är mina val;

Black Bay Blue, steel
Black Bay Black, steel
Sist men inte minst min heliga graal, Submariner 79190 blue.
Den här har dom haft ute länge till salu. :)
Kommer tyvärr inte överens med gamla dykarclasps så mitt val blev ganska enkelt.
http://www.pluswatch.it/i-nostri-or...iner-79190-ottime-condizioni-2000-1151-detail

Har du gjort dig av med din? :)
Jo :facepalm:
Gick på hypen med svart ring och rödtriangeln.... Har inte haft möjlighet att prova den men måste se kontrasten grön lumeplupp mot neovintage visare/index först.

I värsta fall köper jag en blå igen men då måste jag vara berusad, det är då saknaden faller in extremt hårt :( Tror inners inne att den är långsiktiga vinnaren inom BB familjen.

Jo :facepalm:
Gick på hypen med svart ring och rödtriangeln.... Har inte haft möjlighet att prova den men måste se kontrasten grön lumeplupp mot neovintage visare/index först.

I värsta fall köper jag en blå igen men då måste jag vara berusad, det är då saknaden faller in extremt hårt :( Tror inners inne att den är långsiktiga vinnaren inom BB familjen.

Har faktiskt inte testat den blå innan jag slog till, bara den röda som är fantastisk också:)
Midnight blue har hittills i min ägo varit så mörk att den nästan upplevs svart. Ska bli intressant att se den i dagsljus imorgon:)

Tillbaka
Topp