Kommer att bli magiskt!Det här kommer bli mycket bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer att bli magiskt!Det här kommer bli mycket bra
Grattis! Visst är den bra!?!?
Plockade ut en Black Bay 54 idag, storleken är
Tack, ja det håller jag med omGrattis! Visst är den bra!?!?
Vad kul! Ni får ha så trevligt ni som ska dit!
Ingen?Man verkar kunna köpa med gravering direkt från fabrik. Någon som gjort det ?
Kul att se dig i går igenTudorTorsdag
Detsamma! Önskar att jag kunde hänga med på Tudor-eventet ikväll men tyvärr passar det inte i schemat den här gången. Är sugen på att testa den nya röda BB41Kul att se dig i går igen
Jag kan köpa den så köper du den av mig i morgonDetsamma! Önskar att jag kunde hänga med på Tudor-eventet ikväll men tyvärr passar det inte i schemat den här gången. Är sugen på att testa den nya röda BB41
Lura inte på mig massa nytt nuJag kan köpa den så köper du den av mig i morgon
Men hörde att du hade en guldklocka till salu snartLura inte på mig massa nytt nu
Önskar jag kunde.Är det någon mer än jag som skall på Nymans event i kväll?
Synd hade varit kul att ses igen.Önskar jag kunde.
Mitt i veckan event är klurigt att få till när en bor en bit ifrån.
Hoppas ni får en bra kväll
Köpte du en 54a eller är det bara bild från provning? Ser att tagen hänger kvarÄr det någon mer än jag som skall på Nymans event i kväll?
Från provning skall kolla den på riktigt i kväll, men har lite annat på G så pengarna räcker inte just nu försöker sälja Chronon då kanske denna kan komma på fråga.Köpte du en 54a eller är det bara bild från provning? Ser att tagen hänger kvar
Jag kommer! Var ett tag sen jag ägde en Tudor, men verkar ju vara så jäkla bra stämning här i tråden. Hmm.Är det någon mer än jag som skall på Nymans event i kväll?
Yes, ska bli roligt (speciellt då jag inte kunde komma på gårdagens jippo)Är det någon mer än jag som skall på Nymans event i kväll?
Grattis?!
…..Torsdag