Gratulerer med flott FXD.
…..Torsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerer med flott FXD.
…..Torsdag
Grattis tillslut ,vad är första intrycket?
…..Torsdag
Grattis Den som låg ute här på KS?
…..Torsdag
Mäktig pjäs, klär en äventyrlig karl
…..Torsdag
Är Pelagosen bortbytt?TudorTorsdag.
ÄNTLIGEN! Stort grattis
…..Torsdag
Har provat den snabbt tidigare. Helt OK, väldigt bra storlek. Hade hellre haft kvarts och svarta färger men blått är väl kul antar jag, eftersom det är kopplat till MN.Grattis tillslut ,vad är första intrycket?
Det är inte den på KS, jag föredrar nyskick.Grattis Den som låg ute här på KS?
LHD er fortsatt her. Kjøpte ny BB58 blå fra AD i dag.Är Pelagosen bortbytt?
Bb80LHD er fortsatt her. Kjøpte ny BB80 blå fra AD i dag.
Trevligt man får gratuleraLHD er fortsatt her. Kjøpte ny BB58 blå fra AD i dag.
#tudorhooked #hookedontudorLHD er fortsatt her. Kjøpte ny BB58 blå fra AD i dag.
#tudorhooked #hookedontudor
Takk. Konsoliderer i samlingen. Doxa, Omega og Tissot ryker ut - og Tudor inn.Trevligt man får gratulera
Någon favorit av de nya?Lite av kvällens klockor
Royalen var fin men du fåt kolla i paketöppnartråden vad frugan köpteNågon favorit av de nya?
Måste säga att den blå BB58:an är en av mina favoriter från Tudor. Om det kommer en P39 med samma blå nyanser på bezel och tavla så är de "hemma".
Min eksakte tanke. Kommer DET til å skje, tror dere? En Tudor FXD / Pelagos 42 Blue i med rektangulære/kvadratiske timemarkører på urskiven i 39mm....Om det kommer en P39 med samma blå nyanser på bezel och tavla så är de "hemma".
Skulle inte förvånad mig om den kommer till typ nästa vår/sommar. Tror redan i år är lite för tidigtMin eksakte tanke. Kommer DET til å skje, tror dere? En Tudor FXD / Pelagos 42 Blue i 39mm.
Snygga bilder
KioskvältareSort kommer 2-3 år før den blå?
BB58 (sort) = 2018
BB58 (blå) = 2020
Pelagos 42 (sort) = 2012
Pelagos 42 (blå) = 2015
Pelagos 39 (sort) = 2022
Pelagos 39 (blå) = 2024/2025?
Den missade jag att fota grattis till 36:anSnygga bilder
Men ingen på den bästa tudorn sedan bb58 kom enligt mig. Äntligen har de fått ner tjockleken
Ingen av de nya modellerna, men vi blev iaf med ny klocka idag
Snygga bilder
Men ingen på den bästa tudorn sedan bb58 kom enligt mig. Äntligen har de fått ner tjockleken
Den hade jag köpt direkt, riktigt fin.Sort kommer 2-3 år før den blå?
BB58 (sort) = 2018
BB58 (blå) = 2020
Pelagos 42 (sort) = 2012
Pelagos 42 (blå) = 2015
Pelagos 39 (sort) = 2022
Pelagos 39 (blå) = 2024/2025?
Stort grattis!
…..Torsdag
Toppval!Snygga bilder
Ingen av de nya modellerna, men vi blev iaf med ny klocka idag